כתב אישום חמור נגד הנהג שדרס למוות את אביעד אלמלם ז"ל

נהג הרכב שהרג למוות שני בנאדם ופצע שלושה ניסה לשבש הליכי משפט לאחר שניסה לשקר ולספר שלא הוא נהג ברכבו כשהוא שתוי ובגופו שרידי סם
כתב אישום חמור נגד הנהג שדרס למוות את אביעד אלמלם ז"ל

התאונה הקשה שלא תשכח זמן רב לתושבי אשדוד התרחשה לפני כשבועיים בכביש אשדוד ירושלים שם נגדעו חייו של בחור הישיבה אביעד אלמלם ז"ל כשהוא בן 19 שנים בלבד, כאשר גם בת דודתו אלישבע חדאד תושבת בני ברק נהרגה לאחר מספר שעות, ואילו שתי אחיותיה נפצעו, האחת קטועה רגל והשנייה פציעות קלות.

אלפים ליוו למנוחות בערב יום כיפור את אביעד כשאביו ומשפחתו מבכים את לכתו הפתאומית והאכזרית, כאשר אביו מספידו ומספר לנוכחים ע"כ שהבטיח לאביעד להפתיעו במתנה לכבוד יום ההולדת שלו שהיה אמור להתקיים בחג הסוכות שבוע לאחר מותו, אך לצערו במקום מתנה, הוא קנה לבנו תכריכים, וההמונים פרצו בבכי קשה וכואב.

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי, באמצעות עו"ד סאמי חוראני, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אנטון פרוס, בן 34, בגין עבירות של הריגה, נהיגה בשכרות, גרימת חבלה חמורה, פציעה, נהיגה בשכרות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, שיבוש מהלכי משפט וחבלה במזיד לרכב, וכן הריגתו של תושב אשדוד הבחור אביעד אלמלם בן ה- 19.

על פי כתב האישום, לפני קצת יותר משבועיים – ביום 09.10.16 – בילה הנאשם יחד עם חברו ק' בביתו בראשון לציון בין השעות 21:00 עד 00:00 לערך. במהלך שהייתו שתה הנאשם מספר משקאות אלכוהוליים מסוג בירה, וכן צרך יחד עימו סם מסוכן מסוג קנביס. בסמוך לשעה 00:00 לערך, התכונן הנאשם לנסוע לביתו במבשרת ציון. ק', אשר הבחין כי הנאשם עייף, הציע לו להמתין לפני נסיעתו. הנאשם השיב שהוא מרגיש טוב, ועזב את ביתו. הנאשם נהג ברכבו, כשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול וסמים מסוג קנביס וקוקאין, מביתו של ק' לכיוון מבשרת ציון, דרך כביש 1. אותה עת, בסמוך לשעה 00:30, נסע אביעד אלמלם ז"ל ברכב מסוג מזדה, יחד עם בנות דודתו אלישבע חדאד ע"ה, קרן חדאד, אסנת חדאד, על הכביש לכיוון ירושלים.

אביעד אלמלם ז"ל
אביעד אלמלם ז"ל

בשל תקלה ברכב המזדה ועשן שנפלט ממנו, נאלץ אביעד ז"ל לעצור רכבו בשול השמאלי. עם עצירת הרכב יצא המנוח ויתר הנוסעים מהרכב והחלו ללכת לכיוון חלקו האחורי. הנאשם נהג אותה עת בנתיב השמאלי בכביש, כשהוא כאמור נתון תחת השפעת אלכוהול וסמים, ולפניו נסע א' ש' ברכב מסוג פיאט. הנאשם אשר נסע במהירות גבוהה, לא שמר מרחק, התקרב לכיוון רכב הפיאט, ואז ניסה לסטות ימינה, אך חלקו הקדמי-שמאלי של רכב הנאשם פגע בחלקו האחורי-ימני של רכב הפיאט.
כתוצאה מההתנגשות, סטה רכב הפיאט ממסלול נסיעתו שמאלה, פגע במעקה הבטיחות שבמקום, התנגש עם רכב המזדה בחלקו האחורי השמאלי, ופגע באביעד ואלישבע ז"ל שעמדו במקום. כתוצאה מכך, הוטלו שניהם ממקומם ונפלו בצדו השני של מעקה הבטיחות ונפצעו קשות.

כמו-כן, כתוצאה מההתנגשות רכב הנאשם עם רכב הפיאט, סטה רכב הנאשם ימינה והתנגש בחלקו האחורי-שמאלי של רכב מסוג פג'ו, בו נהגה ע' א', שנסעה באותה עת בנתיב הימני של הכביש לכיוון ירושלים. כתוצאה מההתנגשות סטה הרכב הפג'ו שמאלה ונעצר על אי תנועה. למקום התאונה הגיעו כוחות הצלה, וכוחות משטרה. כאשר השוטר אשר הגיע למקום לאחר התאונה, שאל את הנאשם אודות התאונה, והנאשם טען בפניו, בכזב, כי הוא לא נהג ברכב כי אין לו רישיון נהיגה, ומי שנהג ברכבו הוא חברו ושמו ארקדי. במקביל לכך, התקשר הנאשם לחברו וביקש כי יגיע למקום.

כתוצאה מהתאונה, נפטר אביעד ז"ל מפצעיו ונקבע מותו במקום. אלישיבע ע"ה נפצעה אנושות בראשה, פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא מחוסרת הכרה, ושם נקבע מותה. בנוסף, נמעכה רגלה השמאלית של אסנת חדאד. גם לקרן חדאד נגרמו פציעות. כתוצאה מהתאונה, נגרמו נזקים לשלושת כלי הרכב המעורבים בתאונה.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

צילום תמונה ראשית: דוברות איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך