יואב ג'רפי: "רוצים להתקדם בגביע הטוטו. זה מפעל חשוב"

בשלישי (21.00, "במושבה") תצא הקבוצה למשחק רבע גמר גביע הטוטו הראשון, מול בני יהודה. השוער ג'רפי: "רוצים להתקדם גם במפעל החשוב הזה". מספר שחקנים יקבלו מנוחה. למרות התיקו המאופס מול בית"ר והאכזבה מההחמצות הרבות, באשדוד מרוצים מההגנה ומצמד הבלמים החדש עבדל חמיד וסירושטיין. גם בן זקן זוכה למחמאות בעקבות ייצוב ההגנה. המגרש יעבור שזרוע.
השחקן חרפי

שוער הקבוצה יואב ג'רפי התייחס למשחק ביום שלישי (21.00, איצטידון המושבה) מול בני יהודה, במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו (הגומלין באשדוד ב-30.11). ג'רפי: "יש לנו משחק גביע הטוטו מול בני יהודה ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טוב ולהתקדם גם שם. זה מפעל חשוב לנו".

בקבוצה עשויים לתת מנוחה למספר שחקנים בכדי להוריד את העומס. כמו שזה נראה ייתכן רועי בקל ודן ביטון ואינברום, שהיו פצועים או חולים, ינוחו. כמו גם קרלו ברוצ'יץ' ודראזן באגריץ' שסובל מכאבים בירך האחורי.

אכזבה מצד אחד, אבל שביעות רצון מצד שני. כך אפשר לסכם את המשחק של מ.ס אשדוד מול בית"ר ירושלים, במוצאי השבת שחלפה. משחק שהסתיים בתיקו 0:0.

אכזבה, בגלל שאשדוד עלתה על בית"ר והחמיצה כמה פעמים במצבים של אחד על אחד. אכזבה, כי הוחמצה הזדמנות לניצחון ראשון שהגיע לקבוצה, לנוכח מה שקרה במגרש.

שביעות הרצון היא בגלל ההגנה שיוצבה. שלושה שחקנים שלא שיחקו עד כה יחד, שיחקו במשחק מול ירושלים והקבוצה לא ספגה. טום בן זקן חזר לתפקיד המגן הימני ועשה עבודה מצוינת באגף שלו. מיקי סירושטיין במשחק החזרה שלו וחאתם עבדל חמיד, שיחקו לראשונה העונה כצמד הבלמים של הקבוצה. נראה כי שניהם ימשיכון לקבל את הקרדיט בתפקיד והייתה שביעות רצון גבוהה מיכולתם.

רוני אוואט לאחר המשחק: "אנחנו עוד ננצח את משחקים. אנחנו לא נהיה קבוצה שהמקום שהיא נמצאת בו הוא  ריאלי מבחינתה".

אצטידון הי"א, מגרשה של אשדוד, יעבור החל מהיום שזרוע. העבודות ייעצרו בעוד שבועיים בכדי לאפשר את המשחק מול הפועל ת"א ויימשכו אחר כך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך