ניצחו במחמאות. עדיפות של מ.ס אשדוד על בית"ר הספיקה רק ל-0:0

מ.ס אשדוד ממשיכה להישאר עם המחמאות. אשדוד הייתה עדיפה על בית"ר הרבתה להחמיץ וירדה עם נקודה לאחר 0:0 ובלי הניצחון המיוחל. סירושטיין ועבדל חמיד, היו טובים בהגנה במשחק הראשון העונה בתפקיד. המאמן אוואט: " "אולי המגרש פה מכושף".
שחקן 18 מתכונן לבעיטה

רוני אוואט מאמנה של מ.ס אשדוד, היפנה אותנו לבדוק אולי המגרש בי"א מכושף. בכל פעם אחרת היינו מגחכים, אבל אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים, כשאשדוד החמיצה לפחות 3 פעמים (ניב זריהן) שער בטוח, ירדה עם נקודה לאחר 0:0, גם אנחנו תהינו אולי אוואט צודק. אשדוד חזרה מהפגרה כמו שעזבה, קבוצה שלא ראויה לתחתית

מ.ס אשדוד לא נפלה מבית"ר ירושלים. אפילו בחלק מהמשחק עלתה עליה. אשדוד לא משחקת  כמו קבוצת תחתית, אבל אם לא תדע להפוך את ההחמצות הרבות לשערים היא בבעיה. בעיה גדולה. אשדוד פגשה ירושלים מאוד חלשה, שהייתה צריכה לעבור.

עד כמה אשדוד החמיצה, ניתן רק בדוגמאות על ניב זריהן. זריהן נמצא בכשור מצוין, מגיע למצבים רבים, אבל במשחק מול בית"ר החמיץ, כשהוא בעצמו יחזק את הראש עד "אחרי החגים".

כבר בדקה ה-4 זריהן הבעיר רוחב ורק נגיעה הייתה עושה 0:1. בדקה ה-26 זריהן סחט עצירה מקליימן ועוד פעם כמעט. דקה לסיום המחצית, זריהן חטף כדור מהגנת בית"ר החלשה. קליימן יצא עד החצי ומנע שער בטוח. רגע יש עוד. עברנו למחצית השנייה. 2 דקות במחצית השנייה, זריהן פרץ עד שער בית"ר ובעט לרשת..החיצונית.

בדקה ה-50 אשדוד כבשה. מיקי סירושטיין במשחקו הראשון בקבוצה (היה מהבולטים) נגח פנימה כדור חופשי. השער נפסל בגלל נבדל. אגב סירושטיין וחאתם עבדל חמיד שיחקו לראשונה בתפקיד הבלמים והתוצאה מדברת בעד עצמה. שער נקי, פעם שנייה העונה. נחזור להחמצות. בדקה ה-59 שוב זריהן החמיץ ו-5 דקות אח"כ לא ניצל דן ביטון (טוב) טעות בהגנת ירושלים, לאחר חטיפה של זריהן.

בסוף אגב בית"ר כמעט כבשה מנגיחה של  סאבו (67). אז בכלל הייתה אשדוד מפסידה. ולא נשארת לא עם נקודות ולא עם מחמאות. במחזור הבא אשדוד תפגוש את רעננה. קבוצה שאפשר וצריך לנצח. ההרגשה שלנו, זה יקרה שם,.

 

 

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, קרלו ברוצ'יץ', מיקי סירושטיין, חאתם עבד אלחמיד, תום בן זקן, תום מונד, בנצי מושל, רועי בקל, חן עזריאל (אור אינברום, 73), דן ביטון (בן בן יאיר, 75) וניב זריהן (דין דוד, 81).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך