ללא הפסד. 33:37 להפועל אשדוד על עירוני רחובות

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, ממשיכה לנצח. לקבוצה 4 ניצחונות ותיקו. הפעם היא גברה בבית על רחובות 33:37. אשדוד שנייה בטבלה מרחק נקודה מהראשונה כמבי ת"א. קריבוקאפיץ הזר המצוין המשיך לבלוט. גם השוער אורן מאירוביץ, כבש שער! הליגה תשוב מפגרה ב-11.11 במשחק חוץ מול אס"א ת"א.
ללא הפסד. 33:37 להפועל אשדוד על עירוני רחובות

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עדיין ללא הפסד, לאחר המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד. לאשדוד 4 ניצחונות ותיקו בודד. הפעם גברה אשדוד על עירוני רחובות 33:37 וסימנה עוד וי חשוב בדרך להתמקמות בצמרת הגבוהה.

המשחק נפתח בטקס פרידה משחקן הקבוצה בשנתיים האחרונות גיל כרמין שקיבל מגן הוקרה על תרומתו לקבוצה. כבר מתחילת המשחק נראה היה ששתי הקבוצות מהמרות רק על ההתקפה. משחק ההתקפה המצוין של שתי הקבוצות, לעומת משחק הגנה חלש, הוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה הגבוהה 21-15 לאדומים מאשדוד.

פתיחת המחצית השנייה הייתה של רחובות שהצליחה לצמק את הפער  עם ריצה של 5-1, עד ל-22-20 לאחר 38 דקות. אשדוד שידעה שמשחק כזה מול קבוצת התחתית של רחובות, לא יכול לברוח מידה, הגביה את הקצב לקראת הסיום והצליחה לשמור על הנקודות עם ניצחון  37-33. אשדוד ממוקמת שנייה מרחק נקודה בלבד ממכבי ת"א הראשונה והמושלמת.

גם במשחק הזה בלט הזר המצויין, קריבוקאפיץ ששוב הוכיח שהוא אחד הזרים האיכותיים שיש בליגה עם 9 שערים, אדיר כהן הצעיר, שפתח לראשונה בהרכב היה טוב עם 5 שערים, טיאומיר דודר ובר מסורי הוסיפו גם הם  5 שערים ויכולת מצוינת בהתקפה. דדי פרץ עם 4 שערים חשובים והמון לחימה על המגרש, יוסי ביטרמן וברק עמר סיימו עם 3 שערים כ"א , מיכאל גרברניק, ישראל ביטרמן ואורן מאירוביץ השוער, עם שער אחד כ"א.

הליגה תצא לפגרה ותשוב ב11.11 למשחק חוץ קשה בת"א מול אס"א המקומית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך