מסע הלוויה הקשה: אלפים ליוו למנוחות את אושרי מלסה ז"ל

מלסה שנהרג ביוהנסבורג שבדרום אפריקה נקבר בבית העלמין באשדוד בהשתתפות אלפים
"אסון כבד פקד אותנו"

הישראלי אושרי מלסה ז"ל שנהרג בתאונה קשה ביוהנסבורג הובא הבוקר לקבורה בישראל וזאת לאחר מאמצים רבים של משרד החוץ וזק"א להחזירו לארץ בהקדם האפשרי.

ואכן, לפנות בוקר הגיעה גופתו של מלסה לישראל והועברה לבית העלמין באשדוד כאשר מסע הלוויה החל היום בשעה 11:00 ולשם הגיעו אלפים מחבריו, בני משפחה ובני העדה האתיופית, מ ללוות את אושרי ז"ל בדרכו האחרונה.

מקונן מלסה, אביו של אושרי, סיפר ל"ישראל היום" כי "אחרי כל הצער המפרך שעברנו – אני רוצה להודות לכולם שעזרו וסייעו לנו. אנחנו עם כאב גדול בלב, קשה לנו אחרי כל הימים האלה לדבר. זו אבידה גדולה לכולנו. כאבא, כל מה שאני רוצה זה שהבן שלי יקבל את המגיע לו – שקט ומנוחת עולמים. עברנו יותר מדי בי – מים האחרונים, הרבה כאב והרבה צער‭."‬

כזכור התאונה אירעה בשל תקלה ברמזור בצומת והרכב פגע חזיתית ברכב אחר. בתאונה נפצעה גם רחל טקלה שגם לה לא היה ביטוח והיא מאושפת בבית חולים מקומי כשכל יום אשפוז עולה כ-3000 ש"ח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך