רוני אוואט: "צריך לעשות הכל בכדי לחפש את הניצחון הראשון"

במוצאי שבת (20.30, איצטדיון הי"א), תגיע בית"ר ירושלים לאשדוד. בית"ר מגיעה בסגל מלא. אשדוד טיפלה השבוע בפצועים וחולים. אור אינברום שסובל מפציעה וחזר השבוע לאימונים, חלה בשפעת ולא ברור אם יהיה בסגל מחר. דן ביטון שחלה אף הוא בשפעת, התאמן וצפוי לפתוח בהרכב. בשל צפי הקהל הרב, נערכת מכירת כרטיסים מוקדמת למשחק בבוטיק לקפה, "זהב שחור", במרכז הסיטי.
אינברום
אינברום. בית"ר רוצה אותו (צילום: TOTO FOTO)

הדברים שאומר רוני אאוט, מאמנה של מ.ס אשדוד לקראת המשחק הביתי (מוצ"ש, 20.30), מול בית"ר ירושלים, מלמדות ומסכמות את הכל. רוני אוואט: "אנחנו עם החבל על הצוואר. בית"ר פייבוריטיים. נצטרך לבוא לעבוד קשה, בעיקר להלחם ולעשות את הכל בכדי לחפש את הניצחון הראשון. אפשר לעבור כל קבוצה בבית. הם באים במומנטום טוב יותר ולפי הבטלה הם פייבוריטיים, עם שחקנים טובים ומאמן מצוין. צריכים לבוא צנועים וממוקדים. להציג משחק טוב ולקוות שבית"ר יהיו ביום פחות טוב והמשחק יהיה פתוח לשני הצדדים".

בית"ר תגיע בסגל מלא למעט לידור כהן הפצוע, כך שמבחינתה היא מגיעה בסגל אופטימלי. באשדוד השבוע התעסקו בעיקר עם פציעות ומחלות. גדי קינדה הפצוע בברכו ימשיך להעדר כמובן. אבל השאלה הגדולה היא לגבי כשירות של כמה שחקנים שהיו חולים או פצועים.

הבולטים שבהם הם אור אינברום ודן ביטון. אינברום  שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, כבר ערך שני אימונים מלאים. אבל היום, שישי, הסתבר שהוא חולה בשפעת, הוא לא התאמן והוא ובספק למשחק. כמחר לפני המשחק יתבהר מצבו אם יוכל להכלל בסגל. דן ביטון שנעדר בגלל שפעת חזר והוא צפוי להיות בסגל וככל הנראה גם לפתוח בהרכב.

כמו שזה נראה שני הבלמים שיפתחו מול בית"ר ירושלים הם, מיקי סירושטיין וחאתם עבדל חמיד. עבור סירושטיין זה יהיה משחק הבכורה/חזרה שלו לקבוצה. הבלם ניבאלדו נמצא בברזיל ושוהה ליד רעייתו שעומדת ללדת. עבדל חמיד: "אני תמיד אעשה את המקסימום לנצח בכל תפקיד. גם כבלם. גם אם זו הפעם הראשונה שלי בתפקיד הזה. נקווה שכולם יגיעו מפוקסים. אנחנו לא נופלים מבחינת כדורגל מבית"ר".

באשדוד מצפים לאצטדיון מלא. לכן הקבוצה הוציאה למכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים המוקדמת ואיסוף הכרטיסים ב-50 שח (מחיר אחיד) בחנות הבוטיק לקפה, "זהב שחור", רחוב תש"ח 5, מרכז הסיטי, או במשרד הכרטיס 03-9666141. בשל העומס הצפוי בקופות כדאי לרכוש כרטיס לפני המשחק ולהבטיח את המקום במשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך