מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה רוצה 0:3

במוצאי שבת (18.55, אולם הקריה), תגיע עירוני נהריה למשחק מול מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל. אשדוד מצידה תרצה להמשיך את רצף הניצחונות מפתיחת העונה. בכורה צפויה לזר החדש הסנטר, הניגרי-אמריקאי קליסטוס אזיוקוו. יפתח זיו, המצטיין מול גלבוע/גליל נבחר לחמישיית המחזור. היו"ר קיקוז: "יש כדורסל טוב באשדוד. חשוב שהקהל יבוא ליהנות".

במוצאי השבת (18.55, אולם הקריה), יהיה אולי המבחן הראשון של הקבוצה המצוינת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, כשעירוני נהריה תגיע למשחק חוץ, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל.

אשדוד שניצחה בשני המשחקים הראשונים מפתיחת העונה, את גלבוע/גליל וקרית-גת, תשחק מול קבוצה שעל הנייר נחשבת טובה יותר. אבל לאשדוד יש את הקבוצה הצעירה והתוססת..ואת מאיר טפירו.

ניצחו יהיה בהחלט הצהרת כוונות. באשדוד מאוד רוצים לעלות ל-0:3 במאזן הניצחונות מפתיחת העונה. בקבוצה יודעים שזה לא יהיה קל, אבל בהחלט אפשרי. היו"ר מאיר קיקוז קורא לקהל: "יש כדורסל טוב באשדוד. חשוב שהקהל יבוא ליהנות".

דקות ראשונות והופעת בכורה צפויה לזר הניגרי-אמריקאי קליסטוס אזיוקוו שלא שיחק מול גלבוע/גליל. יפתח זיו עם שיא קריירה במשחק (23 נקודות), נבחר לחמישית המחזור וגם הוא ירצה להמשיך את היכולת הטובה מול גלבוע/גליל.

יהיה מעניין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך