הסרבית דז'אנה בוטוליז'ה בעלת מדלית ארד מריו, הצטרפה למכבי בן אשדוד

חיזוק משמעותי ביותר לקבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, לקראת "היורוקאפ". לאשדוד נודע כי תוכל לשחק רק עם מתאזרחת אחת ולא שתיים ולכן היא התחזקה בשחקנית נבחרת סרביה, דז'אנה בוטוליז'ה, 30, 1.76, בעלת מדלית ארד מריו וזהב מהיורבסקט לנשים ב-2015! אשדוד הופכת למועמדת לתואר.

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, הדאבליסטית בכדורסל נשים, התחזקה היום, חמישי, בצורה משמעותית, לקראת ה"יורוקאפ", בחיזוק שהפך אותה אולי למועמדת לתואר עצמו.

הקבוצה צירפה את דיאנה בוטוליזה, שחקנית סרבית, 30, 1.76, אשר זכתה רק לפני מספר חודשים במדליית ארד באולימפיאדת ריו במדי סרביה וכן במדליית זהב ב2015, ב"יורובסקט". השחקנית שיחקה עד העונה בקבוצת ליון הצרפתית ומדובר באחד השחקניות הבכירות ביותר בענף הכדורסל נשים באירופה.

אשדוד גילתה אתמול כי טיה פרסלי לא תוכל לשחק. מסתבר כי על פי חוקי ה"יורוקאפ", יכולה לשחק רק מתאזרחת אחת, אשלי פאריס. באשדוד חשבו כי פרסלי לא נחשבת למתאזרחת, אבל בתשובה שקיבלו אתמול הסתבר כי פרסלי נחשבת למתאזרחת, כי עשתה זאת לאחר כגיל 16 ולא שיחקה בנבחרת ישראל.

בקבוצה מיהרו לחפש פתרון ומצאו את הסרבית המצוינת, שהסכימה להגיע ואולי כבר היום תנחת בארץ. אגב פרסלי עצמה, קיבלה את הבשורה כי לא תשחק באירופה בצורה קשה ומיררה בבכי.

בשישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול רמה"ש, באשדוד (11.00) ויתכן שהשחקנית הסרבית כבר תהיה נוכחת באימון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך