נמרוד טישמן לא ינותח, אבל לא ברור אם ימשיך במכבי אשדוד/באר טוביה

נמרוד טישמן שחקנה של מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, הסובל מבעיות בברכו ולא משחק, לא ינותח. מנגד לא בטוח שימשיך עד לתום העונה. בקבוצה מקווים לקהל רב שיגיע למשחק במוצאי שבת (18:55) לאולם הקריה, מול נהריה, בעקבות הפתיחה המצוינת של הליגה. בנהריה משחק אקס אשדוד, שולדבראנד. היו"ר קיקוז קורא לקהל להגיע.

נמרוד טישמן, ממכבי קפלן אשדוד באר טוביה, לא ינותח.

השחקן שסיכם באשדוד, אבל לא שיחק עדיין ולו דקה אחת, בגלל בעיות בברכו, ימשיך להעדר. כמו שזה נראה הוא ייעדר לפחות חודשיים, אבל לא ינותח.

מצד שני לא ברור אם ימשיך בקבוצה. כרגע בקבוצה מחכים לראות מה יהיה איתו. אבל ייתכן כי אין התחייבות מצד אשדוד כך שהכל יכול לקרות, כולל שיעבור לקבוצה אחרת לאחר שיחלים.

באשדוד אגב מקווים כי במשחק מול נהירה, במוצאי שבת (18.55), באולם הקריה, יגיע קהל רב והאולם יהיה מלא. בקבוצה מאמינים כי שני הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה, יגרום לקהל להגיע. בנהריה אגב משחק אקס אשדוד, יהונתן שולדבראנד.

היו"ר מאיר קיקוז אמר בהקשר: "אני רוצה להודות לאוהדים שליוו אותנו למשחק מול גלבוע/גליל. זה הזמן לקרוא לאוהדים להגיע להיכל ולצבוע אותו בצהוב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך