יו"ר אשדוד קיקוז: "טפירו היה מגדולי השחקנים מאחל לו להיות מגדולי המאמנים"

במכבי קפלן אשדוד /באר טוביה, יש שביעות רצון גדולה הן ממאיר טפירו מאמן הקבוצה והן מ-2 הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה, שמהווים היסטוריה בליגת העל בכדורסל. היו"ר קיקוז: "יש מקום לתת הזדמנויות למאמנים חדשים בליגה". ההערכה בקבוצה, נמרוד טישמן, ייעדר עד 3 חודשים.
צוות מכבי אשדוד

"אני חושב שיש מקום לתת הזדמנויות למאמנים חדשים בליגה הישראלית. מאיר היה מגדולי השחקנים בארץ ואני מאחל לו בהצלחה באשדוד ושיהיה מגדולי המאמנים כאן".

כך אמר יו"ר מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, מאיר קיקוז, בעקבות הניצחון השני ברציפות מפתיחת העונה של אשדוד בליגת העל בכדורסל, הפעם על גלבוע/גליל 75:77. באשדוד מרוצים מהקבוצה ומהמאמן מאיר טפירו, שלו זו עונה ראשונה כמאמן בליגת העל. לא מעט גבות הורמו לאחר מינוי טפירו. עכשיו הוא נותן את התשובה.

קיקוז המשיך :"מאיר הגיע מוכן וניהל את המשחק בתנאי לחץ, שלעתים היה נדמה שאנו מאבדים אותו. מגיע למאיר וליהונתן אלון עוזרו, ברכות על הניצחון".

קיקוז מסתכל כבר קדימה: "זה היה ניצחון גדול שהעיד על אופי ורוח לחימה. השחקנים הראו נחישות ודבקות במטרה. תודתי גם לאוהדים שהגיעו איתנו למשחק בגן נר. כעת פננו למוצאי שבת למשחק מול נהריה. אשדוד קבוצה אטרקטיבית וזה הזמן לקרוא לאוהדים לבוא ולצבוע את ההיכל בצהוב".

בנושא אחר, נמרוד טישמן הפצוע בברכו ימשיך להעדר. כמו שזה נראה ההערכה היא שהוא ייעדר לפחות עד שלושה חודשים. המאמן טפירו לא שיתף את השחקן החדש, הסנטר האמריקאי-ניגרי, קליסטוס אזיוקוו, מאחר והוא אינו בכושר משחק עדיין והמשחק מול גלבוע/גליל היה בקצב מהיר מאוד בוודאי יחסית לכושרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך