המשכן לאמנויות הבמה אשדוד מציג: פסטיבל אושפיזין מוזיקלי-חול המועד סוכות

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד מציג: פסטיבל אושפיזין מוזיקלי-חול המועד סוכות

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד מציג:פסטיבל אושפיזין מוזיקלי באשדוד פסטיבל מוסיקה וקולנוע 18-22 באוקטובר , חול המועד סוכות

בעקבות הצלחת פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי" אשר התקיים לראשונה בשנה שעברה וזכה לחיבוק נפלא מן הקהל, מתחם התרבות של אשדוד יקיים את פסטיבל האושפיזין המוזיקלי גם השנה עם מגוון מופעים וסרטים .

בין המשתתפים: ענקית הפלמנקו הצועני LA FARRUCA במופע משותף עם הרכב הפלמנקו הישראלי רמנגאר, אהוד בנאי וכנסיית השכל, הפייטן היהודי בנג'מין בוזגלו במופע משותף עם הזמר עבדאללה מכתובי ממרוקו, טריפונס ואסי יחיאל במופע משותף חדש, שלומית אהרון ושלושת הטנורים בהפקה חדשה, טילדה רג'ואן ועוד עשרות משתתפים.

התכנית האמנותית המלאה(ע"פ לוח הזמנים) :

Jude'o – Arabe
בנימין בוזגלו, ישראל/ עבדאללה מכטובי, מרוקו
עם התזמורת האנדלוסית אשדוד
יום שלישי 18.10 בשעה 21:00 , המשכן לאמנויות הבמה
מנצחת: סיון אלבו בן חור, יועץ מוזיקלי: יורם אזולאי

pic3551

מופע שלישי במסגרת מופעי Jude'o – Arabe , המפגיש על במה אחת עולמות מוסיקליים קרובים יהודים-ערביים, בהפקה מיוחדת לפסטיבל אושפיזין מוזיקלי.
בהשתתפות הזמר עבדאללה מכטובי ממרוקו עם הפייטן היהודי בנג'מין בוזגלו בדואטים בעברית וערבית.

את המופע ילווה הכנר הווירטואוז ממרוקו מולוק Moulouk המתמחה בסגנון מוזיקת ה"שגורי", המוזיקה היהודית המרוקאית. המופע בליווי התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

כדי לשמור על מנהגינו בקונצרטים האחרונים של Jude'o – Arabe , הקונצרט השלישי, הולך להיות בסימן של "תעאיוש" (קו אקזיסטנס) – חיים ביחד בין דתות על אותה במה, תוך הבאת המוסיקה המרוקאית, האנדלוסית והשאעבית הפופולארית על הבמה בשתי השפות עברית וערבית, הן כפיוט והן בשפת המקור שלה בשפה הדריז'ה (הערבית המרוקאית). הזמר עבדללה מכטובי שהוא מורה של תלמידים רבים במרוקו למוזיקה אנדלוסית ומוזיקה דתית הוא יורשו המובהק של הזמר הדגול מוחמד בז'דוג. הקול הייחודי, המובהק והמסולסל שלו מעניק את השורשיות והאותנטיות. יחד עם בנימין בוזגלו הם ישירו קטעים ביחד ולחוד.

טריפונס ואסי יחיאל במופע משותף בפעם הראשונה יחד על הבמה! יום שלישי 18.10 בשעה 20:30 , בית יד לבנים .

ccck3f77

שיתוף פעולה בין 2 דורות של הזמר היווני והים תיכוני במופע חגיגי ומיוחד עם מיטב להיטי יוון בשעתיים של חגיגה יוונית סוחפת!

אהוד בנאי כנסיית השכל. המופע המשותף
יום רביעי 19.10 בשעה 20:30 , אמפי אשדוד.

אהוד בנאי, משורר הרוק העברי וחבר של כבוד בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית uכנסיית השכל, מההרכבים המרתקים והמקוריים ברוק הישראלי, נפגשים שוב לסיבוב הופעות משותף ומאחדים כוחות במופע מרטיט וכובש, בו השירים שלהם מתחברים למופע הומוגני והרמוני אחד. לשני היוצרים רפרטואר עשיר ומפואר בתרבות הישראלית, מה שמבטיח רשימת שירים מרתקת וביצועים עוצמתיים ומרגשים.

Unforgettable
יום רביעי 19.10 בשעה 21:00, המשכן לאמנויות הבמה

מופע מוסיקלי שכולו מוקדש לקלאסיקות של שנות ה-50, 60 וה-70.

UNFORGETTABLE המופע הבלתי נשכח אשר מגיע אלינו היישר מלאס וגאס, עם הפקת ענק הכוללת זמרים פנומנלים, וידאו ארט אוריגינלי, תזמורת חיה, תפאורה צבעונית ורפרטואר מוזיקלי משובח, שבזכותם הקהל זוכה לחוויה בלתי נשכחת.

בהשתתפות הזמרת הישראלית סטלה יודקו, זמר הבלוז האמריקאי צ׳ארלס גארט, וזאק הילון הדרום אפריקאי.

FLAMENCO LIVE
יום רביעי 19.10 בשעה 20:30 , בית יד לבנים

לראשונה בישראל – ענקית הפלמנקו LA FARRUCA
בחגיגת פלמנקו משותפת עם להקת רמנגאר . במהלך 70 הדקות של המופע FLAMENCO LIVE של הלהקה תצטרף " ,"LA FARRUCA"מי שנחשבת כיום לאחת המאסטרות של ריקוד הפלמנקו הצועני, ל־ 14 אמני רמנגאר.

"כשהאופרה פוגשת את הפיוט"
יום חמישי 20.10 בשעה 21:00 , המשכן לאמנויות

בהשתתפות: זמרת האופרה הדר עטרי, הפייטנית והזמרת ליאת יצחקי. בהפקת ובביצוע : תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. מנצח: שמואל אלבז.

חגיגה קולית אנרגטית וחיננית, המשלבת מבחר אריות מאופרות מפורסמות, לצד פיוטים מהמזרח.
קונצרט שכולו חגיגת מצלולים, טעמים וסגנונות, המשלב על במה אחת, מוסיקה ממזרח וממערב, כשהפעם נתמקד בשירה האופיינית לכל ז׳אנר.

שתי נשים כוכבות כל אחת בתחומה: הדר עטרי זמרת אופרה מהבולטות בארץ וליאת יצחקי פייטנית וזמרת פורצת דרך.
בקונצרט נבצע יצירות מתוך אריות אופראיות אהובות לעומת שירת פיוטי המזרח, ולבסוף חיבור של שתי הזמרות ליצירה ישראלית הממזגת את עושר הסגנונות יחד.

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תשתתף בחגיגה בביצוע סוחף ומרגש של יצירות תזמורתיות משני העולמות, האוברטורה הקלאסית והתושיא האנדלוסית.

שלומית אהרון מארחת את שלושת הטנורים.
יום חמישי 20.10 בשעה 20:30 , בית יד לבנים .

20161018_133603

מופע חדש של שלומית אהרון במסגרתו היא מארחת ומופיעה עם שלושה טנורים, סולני האופרה הישראלית – יוסף ארידן, עדי צ’זרה, יותם כהן.
עיבודים והפקה מוסיקאלית – אייל מזיג

טילדה רג'ואן
Mi Corazón *לאדינו חוצה גבולות
מוצ"ש 22.10 בשעה 21:00 , המשכן לאמנויות הבמה

מופע חדש לזמרת הבינלאומית, ילידת איסטנבול, דור תשיעי למשפחת רג'ואן המיתולוגית, אצולת הקפה הטורקי. שירי לדינו בשילוב מוסיקה טורקית מסורתית ולהיטים מהקריירה הבינלאומית שלה. טילדה רג'ואן מופיעה לאורך השנים רבות בישראל ומעבר לים.

יום יהדות גיאורגיה ה-13
יום חמישי 20.10 בשעה 19:30 , אמפי אשדוד

מרכז תרבות יהודי גאורגיה באשדוד מזמין את הציבור הרחב לחגיגה גאורגית ייחודית עם מאות משתתפים, גדולי הכוכבים מגאורגיה ומהארץ, תזמורות, להקות מחול והרכבים מוזיקליים, לציון יום יהדות גאורגריה ה-13.
במעמד ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי.

במסגרת הפסטיבל יוקרנו הסרטים הבאים:

יהודים מרוקאים, גורלות מנוגדים
Marocains juifs des destins contrari.s
מרוקו/צרפת/ישראל 2014 • במאי: יונס לגרארי
יום שלישי 18.10 בשעה 20:00 אודיטוריום מונארט.

סרט דוקומנטרי. מפיק שותף- שמעון סקירה
בסרט "יהודים מרוקאים, גורלות מנוגדים", שואלים היוצרים את השאלה "מדוע היהודים בחרו לעזוב בצורה מאסיבית את מרוקו בזמן קצר מאוד?"

טינריר ירושלים – הדים מהמלאח
מרוקו 2011 • במאי: כמאל האשקר
יום רביעי 19.10 בשעות 18:00 ו-20:30 , אודיטוריום מונארט.

סרטו הדוקומנטרי של הבמאי כאמל האשקר. האשקר גדל במחשבה שכל הברברים בהרי האטלס שבמרוקו הם מוסלמים, הסרט מתלווה ליהודים שעלו מטינריר ולמוסלמים הזוכרים אותם ומשרטט תמונה מעוררת געגוע של חיי שיתוף בין יהודים ומוסלמים.

רוק בקסבה
מרוקו 2013, במאית: ליילה מארקאצ'י
יום חמישי 20.10 בשעה 20:00, אודיטוריום מונארט.

דרמה קומית המתרחשת בטנג’יר שבמרוקו.זהו סרטו האחרון של השחקן הנודע עומר שריף. הסרט מוקרן שוב באשדוד בעקבות הביקוש והתגובות הנפלאות מהקרנת הבכורה אשר התקיימה במסגרת פסטיבל מדיטרנה אשדוד 2016.

מחירי כרטיסים:
להקרנות הסרטים באולם מונארט- 35-45 ₪
טריפונס ואסי יחיאל- 109-129 ₪
Jude'o – Arabe 69-109 ₪
אהוד בנאי וכנסיית השכל- 79-179 ₪
רמנגאר 99-139 ₪
Unforgettable 69-129 ₪
טילדה רג'ואן- 75-139 ש"ח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך