"יום אשפוז עולה לנו 3000 ש"ח"

הצעירה שנפצעה בתאונה הקטלנית בדרום אפריקה שבה נהרג אושרי מלסה מאשדוד מבקשת סיוע כספי בפוסט בפייסבוק. הפצועה נמצאת ללא ביטוח בבית חולים וכל יום אשפוז עולה 3000 ש"ח
"יום אשפוז עולה לנו 3000 ש"ח"

ביום ראשון דיווחנו על תאונת דרכים קטלנית שאירעה ביהונסבורג שבדרום אפריקה, בתאונה נהרג אושרי מלסה בן ה-22 מאשדוד ויחד עימו נפצעו עוד 3 אנשים בינהם רחל טקלה שנפצעה קשה ועדיין מאושפזת בבית החולים. נסיבות התאונה עדיין נבדקות אך נבדק חשד כי הרמזור בצומת היה תקול מה שגרם לכניסה חזיתית בין 2 רכבים.

משפחתה של הצעירה רחל טקלה שכאמור מאושפזת בבית החולים כשהיא מצב קשה. פנתה לציבור בעזרת פייסבוק וביקשה סיוע, טקלה שאינה מכוסה בביטוח מאושפזת בבית חולים בדרום אפריקה וההוצאות על המשפחה כבדות מאוד ועומדות על כ-3000 ש"ח ביום. כמו כן בשל מצבה לא ניתן להטיסה חזרה לישראל.

הפוסט שפרסמה אחותה ומבקשת סיוע מחבריה בפייסבוק: "אני צריכה לבקש ממכם עזרה כלכלית. אחותי הקטנה רחל עברה במוצאי שבת תאונה בדרום אפריקה, הנהג שהיה איתה נהרג והיא נפצעה קשה מאוד". אחותה הוסיפה כי "אחותי ביצעה בדיקות ואשפוז שעולה 3,000 שקלים ליום. היא צריכה גם לעבור ניתוח. קיבלנו חשבונית על סך 180 אלף שקל שצריך להעביר להם בהקדם האפשרי. אני מבקשת מכל מי שיכול לתרום כמה שהוא יכול"."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך