יפתח בהיסטוריה. אשדוד/באר טוביה עם עוד ניצחון. 75:77 על גלבוע/גליל. יפתח זיו הצטיין.

לראשונה בתולדות מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, היא פתחה עונה בשני ניצחונות רצופים. הפעם 75:77 על גלבוע גליל, בחוץ. יפתח זיו עם שיא קריירה (23 נקודות), ניצח את המשחק עבור אשדוד. זה התחיל רע עם מחצית גרועה ונגמר בניצחון גדול. הווינריות של טפירו נדבקה באשדוד?

היסטוריה, באשדוד. לראשונה בתולדותיה, פתחה מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה את העונה בשני ניצחונות רצופים. מי שחשש מחוסר הניסיון של טפירו, וראה איך אשדוד/באר טוביה מנצחת שני משחקים. המחצית הראשונה הייתה גרועה, אבל בשנייה חזרה אשדוד למשחק, בעיקר עם יפתח זיו שבשיא קריירה 23 נקודות, כולל חטיפה חשובה בשניות הסיום, הביא ניצחון לאשדוד. מי חשב שזה יפתח (זיו) בהיסטוריה.

המחצית הראשונה הייתה מאוד מבולבלת מבחינת אשדוד. על הפרקט נראתה קבוצה שונה לגמרי מזו שניצחה את קרית-גת כמעט בהליכה, 68:90.  אחרי 5 דקות ברבע הראשון, הייתה תוצאה 5:4 לגליל/גלבוע, כשאשדוד עם משחק מבולבל ולא מסודר, שכלל איבודי כדורים ובעיקר אפשרה לגליל/גלבוע לקטוף כמה כדורים חוזרים שרצתה בהגנה!! הרבע הראשון נגמר רק 15:12 לגליל/גלבוע, כי גם היא הייתה באותן דקות מבולבלת.

שוכמן מגלבוע/גליל, חוגג עוד סל במחצית הראשונה. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
שוכמן מגלבוע/גליל, חוגג עוד סל במחצית הראשונה. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ברבע השני, הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט. אשדוד המשיכה לשחק מבולבל וגליל במשחק מסודר ובעיקר בריבאונד התקפה בצבע של אשדוד, הביא ליתרון של 7 נקודות הפרש 5 דקות לסיום הרבע השני 25:18. טפירו לקח טיים אאוט, אבל אשדוד חזרה אותו הדבר לרבע. אשדוד טיווחה מהשלוש ולא פגעה (דווקא דניאל יואינג שקלע מול קרית-גת 7 מ-9 לשלוש זרק רק פעם אחת). גליל/גלבוע חגגה כשלאשדוד המבולבלת לא הייתה תשובה להלוואי (13 נקודות) וקאוולס (9 נקודות). סל ראשון של יואינג במחצית!! הוריד את הקבוצות להפסקה עם 30:40 לגלבוע/גליל.

המחצית השנייה נראתה כאילו המשך הסיוט לאשדוד מהראשונה. שוכמן המשיך את היכולת הטובה מהמחצית הקודמת וביחד עם הולוואי הגדיל ל-32:44. אבל אז אשדוד חזרה למשחק. זה החל בהגנה טובה יותר ובכדורים חוזרים שלקחה., יפתח זיו  וג'ייק כהן הבולטים ברבע הזה דאגו למהפך, 53:57 אבל המארחת הצליחה לחזור עד ל-57:57. שיוויון

ben-zvi_ewing495
יואינג מנסה לקחת כדור מבן צבי (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

גלבוע המשיכה את המומנטום גם ברבע הרביעי ועלתה ל-57:62. דניאל, יואינג וזיו קלעו 6 רצופות מהקו ושיפרו את האחוזים של אשדוד, 69:66 וזיו צימק בהמשך צימק ל-71:69 עם השלשה הרביעית שלו. זיו באחת הפעולות הגדולות שלו במשחק, חטף כדור והוסיף סל שהביאו אותו לשיא קריירה חדש ו-72:71 בלבד, דקה ורבע לסיום לגליל.שוב היה זה זיו בשלשה אדירה שהפך את התוצאה ל-75:76, 22 שניות לסיום. בית הלחמי ביקש פסק זמן, אבל סקוורר איבד וגלבוע שלחה את זיו לקו. הוא קלע אחת, גלבוע לא הצליחה לקלוע ואשדוד ניצחה 75:77.

עכשיו תחכה לאשדוד בבית במשחק הבא במוצאי השבת (18.55, אולם הקריה) נהריה, מהמקום השישי עם שולדבראנד, אקס אשדוד בעונה הבאה. ניצחון בייתי, שלישי ברציפות, בהחלט אפשרי.

קלעו לאשדוד: זיו 23, כהן 17, סיימון 11, דניאל 10, יואינג 8, אלטיט 6, אריאל 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך