מכבי אשדוד/באר טוביה יוצאת לפגוש את העולה החדשה

קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, תצא למשחק מול העולה החדשה הפועל גלבוע/גליל (20:20, SPORT5, גן נר). אשדוד ומאמנה מאיר טפירו שואפים להתחיל לראשונה בתולדותיהם במאזן 0:2 את ליגת העל. קליסטוס אזיוקוו (31, 2.08 מ'), הסנטר הניגרי-אמריקאי של מכבי אשדוד, צפוי לערוך הופעת בכורה. במשחק טרום העונה גברה גלבוע/גליל על אשדוד 69:92.
מכבי נגד העולה החדשה

שתי קבוצות שפתחו את הליגה בצורה שונה מאוד ייפגשו במוצאי החג (שני) למשחק מסקרן בגן נר, כאשר הפועל גלבוע/גליל תארח את מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה (20:20, פריצות בערוץ SPORT5, שופטים: גילי כהן, צחי הבדלי, אסף אוברלנדר). קליסטוס אזיוקוו (31, 2.08 מ'), הסנטר הניגרי-אמריקאי של מכבי אשדוד, צפוי לערוך הופעת בכורה אחרי שהצטרף לאימונים בשבוע שעבר.

אשדוד לעומת גלבוע/גליל, שנוצחה במחזור הפתיחה, על ידי חולון, גברה על מכבי קריית גת 68:90. דניאל יואינג שנבחר לשחקן המצטיין בליגת ווינר סל במחזור הראשון, הצטיין עם 25 נקודות, גם בזכות משחק מצוין של צ'ייס סיימון (18 נקודות), בן אלטיט וג'ייק כהן (10 כ"א).

הקבוצות נפגשו לפני פתיחת העונה במשחק ראווה בגביע ווינר סל בעין שרה וגלבוע היא זו שניצחה 69:92. באותו משחק קלעה אשדוד רק 4 מ-18 לשלוש ופיגרה בפער דו-ספרתי מאמצע הרבע השני, אבל בניצחון על קריית גת בשבוע שעבר היא הפגיזה 14 מ-28 לשלוש והובילה ביתרון דו-ספרתי עוד לפני סיום הרבע הראשון.

מכבי אשדוד מעולם לא פתחה את העונה בליגה הבכירה עם שני ניצחונות רצופים. למעשה, אשתקד היא רשמה את ניצחונה הראשון רק במחזור הרביעי ובעונת 14/15 רק במחזור החמישי. כעת, מעודדת מהבכורה המוצלחת תחת המאמן מאיר טפירו במחזור הראשון ומצירופו של זר רביעי, היא תנסה לכבוש מחדש את פסגת הטבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך