אינברום התאמן ונטש בגלל כאבים

אור אינברום קשרה של מ.ס אשדוד, הסובל מקרע קטן בשרירי הארבע ראשי, החל להתאמן היום, אימוני כושר, אבל נטש בגלל כאבים. למרות זאת מאמינים בקבוצה שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים (מוצאי שבת, 20.30) באשדוד. אינברום: מקווה להיות כשיר". המאמן רוני אואט אמר לשחקנים באסיפה: "אנחנו מגיעים עם המון רצון להצליח מול בית"ר".

אור, אינברום קשרה של מ.ס אשדוד שלא התאמן מאז נטש את המשחק הליגה מול בני יהודה, בעקבות קרע קטן בשריר הארבע ראשי, החל היום, ראשון, להתאמן באימוני כושר בלבד, אבל נטש לאחר שחש כאבים במקום הפציעה.

בקבוצה רוצים להכשיר את אינברום לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (מוצאי שבת, 20.30), לפחות שיהיה בסגל הקבוצה. הוא עורך אימוני כושר בצד עם מאמן הכושר יניב נוחי וכאמור לא יכול היה להמשיך. יחד עם זאת, לאחר החג יחזור להתאמן. בקבוצה מאמינים שבכל זאת יהיה ניתן להכשירו למשחק. השחקן עצמו אמר: " אני עדיין לא יודע מה יהיה, אבל אני מקווה להיות כשיר למשחק מול בית"ר".

מאמן הקבוצה רוני אוואט ערך אסיפת  שחקנים לאחר האימון, התייחס לעבודה שהמשחק הוא משחק בית והיריבה בית"ר ירושלים ואמר: "אנחנו מגיעים לאחר פגרה ארוכה עם המוםן רצון להצליח מול בית"ר ירושלים".

אוואט אגב אמר כי הפרסומים על הניסיון של מ.ס אשדוד לצרף את מירקו אורמוש, שסיכם באשקלון, אינם נכונים. יחד עם זאת ציין כי טרם קיבל החלטה בנוגע לקשר הרוסי שמתאמן בקבוצה, מעל לחודש, גיורגי בטאייב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך