זהירות: גל פריצות לבתים במזרח אשדוד בימים האחרונים

דיווחים רבים הגיעו לכוחות הביטחון בעיר על גל פריצות באשדוד, לרשימת הרובעים המלאה היכנסו...

הבוקר התקבלו מספר דיווחים על גל של פריצות למספר גבוה יחסית של בתים באזור מזרח אשדוד, דהיינו ברובעים ג' – ז' – ט' וכן ברובעים החדשים של מזרח אשדוד.

על פי אותם דיווחים בני מיעוטים ביצעו פריצות מתוכננות בעיקר בבתי קרקע ובקומות הראשונות, וזאת ע"י בני מיעוטים שתכננו כהוגן את יציאת התושבים המקומיים להתארח בחגים אצל קרוביהם, וככל הנראה אף עקבו ובדקו אחר הדיירים שיצאו לחגוג את החגים האחרונים מחוץ לביתם.

בעקבות כך, ישנו חשש גבוה כי גם במהלך חג סוכות הקרוב וכן בימי חול המועד הקרובים ינסו בני מיעוטים מדרום הארץ לנצל את יציאות התושבים ולבצע פריצות מתוכננות לבתים. אך יחד עם זאת במשטרת ישראל מציינים כי מערך שוטרי הסיור יתוגבר במהלך החג על מנת למנוע את הפריצות הללו.

גורם בכיר במשטרת ישראל סיפר היום לאתר 'אשדוד אונליין' כי הסיבה לכך שהפריצות נעשות בצידה המזרחי של העיר היא עקב הקרבה ליציאה מהעיר לכיוון דרום, וכי שיטת הפעולה של אותם פורצים ידועה למשטרה והיא משתדלת לטפל בנושא זה בחומרה רבה.

צילום: Yonatan sinbel פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך