אשדוד ניצחה 1:2 את ראשל"צ. בן זקן חזר להרכב הראשון לאחר פציעה

מ.ס אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ מהלאומית, במשחק אימון 1:2. כמו שזה נראה כי עבדל חמיד וסירושטיין יהיו הבלמים שיפתחו מול בית"ר ירושלים במחזור הבא. טום בן זקן חזר לראשונה מאז המחזור השני להרכב לאחר שהחלים מפציעה. אינברום הפצוע לא שיחק, אבל יחזור לאימונים מראשון. המאמן אוואט, ניסה את הצעיר בן אל אדרי בהרכב. אוואט: "טרם החלטתי בעניין הזר יבטייב. אקבל החלטה תוך כמה ימים"
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד ערכה היום, שישי, משחק אימון מול הפועל ראשל"צ מהלאומית, אשדוד גברה 1:2, אבל ניתן היה להתרשם מעוד מספר דברים.

הדבר הראשון הוא שצמד הבלמים מיכאל סירושטיין, שחזר לאחרונה וטרם נטל חלק במשחק במסגרת הליגה עם אשדוד וחאתם עבדל חמיד, יהיו צמד הבלמים למשחק מול בית"ר ירושלים. הם יתפסו את המקום של צמד הבלמים הזרים, ניבאלדו ונינו גאלוביץ'.

בשורה נוספת היא חזרתו להרכב לאחר פציעה ממושכת בשרירי הבטן, של המגן הימני טום בן זקן. בן זקן צפוי לחזור להרכב הקבוצה מול ירושלים. שחקן אחר שנעדר מאז המחזור השני מול מכבי ת"א,. אור אינברום הפצוע מאז המשחק מול בני יהודה, אבל הוא אמור לחזור לאימונים בראשון ולהיות מועמד להרכב לקראת ירושלים.

המאמן רוני אוואט, פתח בהרכב עם הצעיר, בן אל אדרי, אבל אח"כ הכניס את דן ביטון, שלא פתח, להרכב, במהלך המחצית הראשונה, שאגב הייתה החלשה יותר של מ.ס במחצית הראשונה עלתה ראשל"צ ליתרון 0:1 משער של אוהד קדוסי, אבל אשדוד במחצית השנייה, הטובה שלה, כבשה פעמיים, פעם מרגלי חן עזריאל ופעם בשער עצמי של אילי בכר. שפט היטב אלי חכמון.

המאמן רוני אוואט התייחס להרכבים השנונים ואמר כי : "אנחנו מנסים כמה צורות משחק ואני שמח שהשחקנים יודעים להגיב לשינויים תוך כדי משחק. לגבי הזר גיורגי יבטייב, הרי שטרם החלטתי בעניינו, אקבל החלטה בתוך מספר ימים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך