נהג המירוצים מאשדוד אלון דאי קורא לעזרתכם. לא תענו?

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד, זכה בתארים בסבב "הנסקאר" האירופאי. נותר לו תואר אחרון לעונה, "חביב הקהל", תואר שזכה בו בעונה שעברה. אין צורך להסביר עד כמה חשוב שדאי שמייצג את העיר והמדינה יזכה בתואר זה, בוודאי בתקופה זו. אתם יכולים לעזור. הפרטים כיצד להצביע בפנים.
אלוף אירופה במכוניות מרוץ
אלון דאי.

קישור להצבעה: http://www.nascar.com/mostpopulardriver#pageWrapper

נהג המירוצים האשדודי, אלון דאי סיים אתה עונה בגדול. בסבב "הנסקאר" באירופה, בתואר אלוף אירופה עד גיל 25, מקום שלישי באירופה והנהג שהתחיל את מרבית המירוצים ראשון. כל אחד תואר מדהים. אבל נותר לו עוד תואר אחד, "תואר חביב הקהל", תואר שזכה בו בעונה שעברה.

מעבר לחשיבות עבור אלון, לשמור על התואר הזה, הרי שנהג ישראלי, שיזכה בתואר ושנה שנייה ברציפות הוא תעודת כבוד לנהג, אבל גם לעיר ולישראל.

לשם כך הוא צריך את עזרכתם. בלינק המצורף לכתבה, ניתן להצביע. נכנסים ללינק, עוברים ל"נסקאר אירופה" ומצביעים עבור אלון. אז קדימה תתחילו….

קישור להצבעה: http://www.nascar.com/mostpopulardriver#pageWrapper

1001193_1441132296-4422
אחרי שנכנסים דרך הלינק, לוחצים על הלוגו הזה. "נסקאר אירופה". שם בוחרים בשמו של אלון דאי.

אלון דאי, כתב בדף הפייסבוק שלו: "זה 'המירוץ' האחרון לשנה, פרס הנהג הפופולרי ביותר. זכיתי בו שנה שעברה בזכותכם, אז בוא נראה להם שגם השנה זה אפשרי! 30 שניות של הצבעה שיכולה להביא לנו עוד תואר אחד השנה! אפשר להצביע כל יום מחדש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך