ניסוי כלים ראשון מוצלח של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד

במשחק אימון ראשון לעונה זו גברה קבוצת מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, הדאבליסטית, על העולה החדשה לליגת העל לנשים בכדורסל, מעגן מיכאל/זיכרון יעקב 45:72. זו הייתה הזדמנות ראשונה לעקוב אחרי הזרות של הקבוצה. טיפאני ג'קסון נראית מצוין.
ניסוי כלים ראשון מוצלח של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד

הדאבליסטית בכדורסל נשים, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, החלה להתכונן לליגה הישראלית והאירופאית ("היורוקאפ") ובחמישי ערכה משחק אימון ראשון, מול העולה החדשה מעגן מיכאל/זיכרון יעקב והביסה אותה 45:72.

זו הייתה אפשרות לצפות בשחקניות הישראליות החדשות, כמו נעמה שפיר, אבל בעיקר את הזרות החדשות וכושרן. כמו שזה נראה, טיפאני ג'קסון שחזרה לשחק כדורסל לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסרטן, נראתה מצוין. באשדוד היה מ שאמר שהיא "כאילו לא הפסיקה לשחק". לגבי יתר הזרות, נראה כי הן צריכות עוד מעט זמן להתחבר ולחזור לכושר, כמו אליסון הייטאוור, שחזרה מפציעה קשה ומניתוח.

לגבי הישראליות יש שביעות רצון גדולה מהן ובאשדוד יודעים כי יש להן ככל הנראה את השחקניות הישראליות מהטובות בליגה, אם לא הטובות שבהן.

אורי בן סימון, מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי התייחס למשחק ואמר בסיום: "יש עוד הרבה עבודה. הקבוצה מתאמנת בסך הכל שבוע ובאירופה כבר התחילו את הליגה וזה משמעותי מאוד עבורנו". הליגה בישראל תפתח ב-31.10.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך