מבחן אופי לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שממוקמת שלישית בליגת העל, תצא בשישי למשחק של אופי, במסגרת המחזור מול הרביעי מול הפועל ראשל"צ, בראשל"צ (16.00, אולם נחלת יהודה). אם אשדוד רוצה להוכיח שהיא ראויה לפליאוף עליון, היא צריכה לעבור משחקים כאלה.
כדוריד אשדוד

אמנם זה רק מחזור רביעי, אבל יש מי שאומר שזה מבחן אופי. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הממוקמת שלישית בליגת העל, תצא למשחק חוץ קשה בשישי (16.00, האולם בנחלת יהודה), מול הפועל ראשל"צ הממוקמת רביעית.

אשדוד רוצה פלייאוף עליון, אולי יותר מכך, אם היא רוצה להשיג את המטרה הזו, היא חייבת לעבור משחקים כמו מול הפועל ראשל"צ. אין ספק שזהו משחק קשה מאוד, אבל בהחלט אפשר וצריך לחזור משם עם נקודות.

אשדוד עד כה השיגה 2 ניצחונות ותיקו. היא הפסידה ניצחון בשנייה האחרונה, תרתי משמע מול קרית מוצקין. ראשל"צ לעומתה השיגה שני ניצחונות ונוצחה בביתה מול מכבי חולון מהתחתית.

עד כמה המשחק לא פשוט, אפשר ללמוד מעמוד הפייסבוק של הקבוצה בה נכתב: "דרבי האדומות! הפועל אשדוד תתארח אצל הפועל ראשל״צ למשחק חוץ קשה ומבחן רציני עבור הדרומיים מאשדוד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך