טריפונס ואסי יחיאל בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי בסוכות

משחק אסוציאציות זריז של ישראלים לגבי יוון יעלה באופן מידי שבירת צלחות, ריקוד שיכורים סביב כוס בחתונה (יוונייה גדולה שמחה), גבינה בולגרית וזיתים איכותיים, נגינת בוזוקי, בקבוק 'אוזו' איכותי ואת הצבעים תכלת ולבן. בחול המועד סוכות יגיע טריפונס – מלך יוון והבוזוקי לאשדוד במסגרת פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי" למופע משותף ראשון ומיוחד יחד עם אסי יחיאל הזמר הים תיכוני לשעתיים של חגיגה יוונית סוחפת
טריפונס ואסי יחיאל בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי בסוכות

החיבור בין המוזיקה הים תיכונית- ישראלית לתרבות והמוזיקה היוונית עמוק ומשמעותי וגדול משנראה על פני השטח. החיבור הישראלי והאהבה הגדולה, רבת השנים, של ישראלים למוזיקה יוונית עושה את שלו וכמידי שנה, אלפי ישראלים טסים ליוון כדי לקחת חלק בטברנות ולחוות את התרבות השמחה והחמימה הזו מקרוב, כך שהגעתם של אמנים יוונים לישראל, יוצר תופעת "סולד אאוט" במהירות בזק.

החל משירי פופ יוונים, טברנות וערבי שירה בציבור- המוזיקה היוונית מקבלת מקום של כבוד במקומות רבים ושונים ברחבי ישראל- בפאבים שכונתיים, בחתונות ואירועים משפחתיים, במסעדות עם אווירה "ים תיכונית" ובמועדונים "היפסטרים" בתל אביב. מעבר לזה, אין זמר ישראלי- מזרחי שלא מושפע היום מלהיטים יווניים- בהגשת השיר, בלחנים, בצלילים ובעיבוד ותאמינו או לא- זה עובד גם להפך.

בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי הקרוב שיתקיים בחול המועד סוכות יעלו יחדיו על הבמה בבית יד לבנים אסי יחיאל עם טריפונס לחגיגה יוונית עם מיטב הלהיטים שסביר להניח ירימו את כל הקהל על הרגליים.

המוזיקה היוונית משלבת בין תרבות המזרח למערב והיא חלק דומיננטי מתרבות הים התיכון. הישראליות מורכבת מרב תרבותיות ומהגרים שעלו אליה ממקומות שונים ברחבי העולם ולכן פסטיבל מדיטרנה והתכנים בו קולעים לקהל רחב. ואם בקהל רחב עסקינן, הרי שהמשותף יהיה קהל שאוהב לשמוח. בואו לחגיגה!

יום שלישי, 18.10.16 בשעה 20.30
בית יד לבנים, אשדוד

להזמנת כרטיסים- http://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=1506

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך