חול המועד סוכות באשדוד: פסטיבלים והופעות לילדים בחינם

חול המועד סוכות מציע פעילות כייפית למשפחות בפארק אשדוד ים הצופה אל הים. מהלכי קביים, בועות סבון, סדנאות יצירה, קישוטי סוכה, דמויות תנ"כיות ובמות גדולות שיארחו אומנים למופעי בידור – כל אלה ייחכו לכם בפארק. באים ונהנים בסוכות.
חול המועד סוכות באשדוד: פסטיבלים והופעות לילדים בחינם

פארק אשדוד ים יארח גם השנה את פסטיבל הילדים, פארק ים, במגוון אירועים ופעילות שיתקיימו בחוה"מ סוכות, בתאריכים- 18-19/10/2016. כבר בכניסה לפארק אפשר יהיה לחוש את האווירה עם שער כניסה מעוצב בסגנון תנ"כי, שיקבל את פני האורחים, עם מגוון גדול של הולכי קביים מעוצבות ומיוחדות אשר יצבעו את שטח האירוע באמצעות דמויות ופסלים חיים, קיר ידיים, מתחם לסדנאות יצירה ובו מתחם בועות סבון, יצירה מאצטרובלים, קישוטים לסוכה, קישוטים לשולחן החג ועוד.

yfveo1sz

במרחבי הפארק יתקיימו מופעים על במות גדולות, עליהן יופיעו כוכבי הילדים הגדולים:
רינת גבאי – מופע בידור מוסיקלי, קצבי ומצחיק, בהשתתפות יו יו ושלוש רקדניות ותלבושות מרהיבות. המופע משלב שירים יפים מתוכניות והפקות שבכיכובה.
נועה קירל – הכוכבת הצעירה שכובשת את מיטב הבמות בישראל עם מיליוני צפיות בערוץ הקליפים שלה, מועדון מעריצים היסטרי ומאות אלפי עוקבים מושבעים, קמפיינים מתוקשרים, שירים בכל תחנות הרדיו, שגרירת mtv ישראל ומועמדת לזמרת השנה ושיר השנה.
קופיקו – מופע חדש, ענק ומושקע, שיעלה לראשונה בסוכות.
שיר מורנו ודניאל ליטמן – מהסדרות הפופולאריות: "החממה", "נעלמים", "מועדון החנונים", "שכונה". במופע קצבי ומקפיץ המשלב מחרוזות ממיטב שירי הילדים האהובים, שירי החממה ומיטב הלהיטים המופע בליווי רקדניות.

y4cn7lkz

על במות קטנות יתרחשו לא מעט אירועים מעניינים נוספים:
מספר סיפורים – מגיש את סיפוריו בטכניקות מגוונות מעולם התיאטרון והבמה ומשלב בין טקסט סיפורי, גוף, קול, חלל, תנועה ודמיון. מתוך מזוודת סיפורים צצים ונבראים להם על הבמה עולמות קסומים של סיפורים ושירים, בובות, תחפושות, משחקים והפתעות ההופכים את המופע לחוויה תיאטרלית מרגשת.

מופע אומן בלונים – מופע בידורי ומשעשע של אומן בלונים הסוחף ילדים ומבוגרים כאחד, וכולל טכניקות ייחודיות של יצירת דמויות בלונים, פיסול בלוני צורות ענקיים תוך שיתוף הילדים, ביצוע קסמים ועוד.
להקת "דיוואן אל בנאת" – הוא הרכב מוסיקלי המשלב שירה ונגינה על כלים ממסורות מוסיקליות שונות יחד עם לחנים ועיבודים מקוריים שיוצרים צליל ייחודי.
מעגל מתופפים – מוזיקה עולמית- הרכב מוזיקלי ייחודי, הכולל מופע בסגנון כלל עולמי וכן מעגל מתופפים. נגנים מקצועיים שמעבירים את המקצב אל כלל משתתפי המעגל. הנגינה המשותפת יוצרת אנרגיות מחשמלות המדביקות את המשתתפים בנגינה בקצב מכשף שיוצר חוויה חברתית מדליקה במיוחד.

משחקי ענק בסגנון – שש-בש / דמקה / דוקים / דומינו / סולמות וחבלים / זיכרון / ג'אנגה / 4 בשורה אחת / קלאס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך