אלון דאי מאשדוד, אלוף אירופה עד גיל 25 בסבב מירוצי "הנסאקר"

אלון דאי נהג המירוצים מאשדוד, סיים את עונת סבב מירוצי "הנסקאר", כאלוף אירופה עד גיל 25 וכן במקום השלישי באירופה באותו הסבב. נראה כי בעונה הבאה הוא יעלה מדרגה ויתחרה בסבב הדומה, אבל בארה"ב, שם נוהגים הבכירים ביותר. דאי: "מה שנותר זה להתרכז בהכנות לשנה הבאה בניסיון להשיג עוד תארים כמו אלו".
אלון דאי מאשדוד, אלוף אירופה עד גיל 25 בסבב מירוצי "הנסאקר"

אלון דאי, גאווה לאשדוד ולישראל.

אתמול, ראשון, הסתיימה עונת מירוצי סבב "הנסקאר" באירופה. לישראל ולאשדוד יש נציג בכיר מאוד שזכה בלא מעט תארים, בעונה הנוכחית. אלון דאי נהג המירוצים מאשדוד, שסיים את העונה בתואר אלוף אירופה עד גיל 25 וכן במקום השלישי הכללי בסבב האירופאי.

אגב אלון זכה גם בעוד תואר, הנהג שיצא הכי הרבה פעמים למירוץ מהמקום הראשון. זה אומר שהזמנים שלו היו המהירים ביותר. הוא אפילו זכה בשעון יוקרתי בעלות של 10 אלפים יורו!

כמו שזה נראה, אלון יתחרה בעונה הבאה בסבב "הנסקאר" של ארה"ב. סבב ה"נסאקר" הוא במקור מארה"ב ושם מתחרים הבכירים ביותר ושם גם נמצא הכסף הגדול. אלו כבר הוזמן כמה פעמים להתחרות בארה"ב בעונה הזו כנהג אורח, אבל כמו שזה נראה, בעונה הבאה, הוא יהיה על תקן נהג מן המניין.

אלון דאי: היתה עונה לא קלה בכלל, המתחרים שלי השנה היו חזקים יותר משנה שעברה ולכן לכל ניצחון שהשגתי היה משמעות גדולה מאוד, ואין ספק שלא הייתי מגיע לכך ללא התמיכה של הספונסרים, מעבדות איזוטסט ושברולט. עכשיו מה שנותר זה להתרכז בהכנות לשנה הבאה בניסיון להשיג עוד תארים כמו אלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך