שנה חדשה, שנה טובה

חודש אלול הינו החודש האחרון של השנה ומהווה סיכום של השנה החולפת והכנה לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה, לכן הוא מכונה "חודש החשבון". עפ"י המסורת היהודית, בראש חודש אלול עלה משה רבנו להר סיני לקבל את שני לוחות הברית, עמם ירד ביום הכיפורים ומאז נקבעו ארבעים הימים שבין ראש חודש אלול ויום הכיפורים כימים של התעלות רוחנית מיוחדת. - כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

מזלו של החודש הוא מזל בתולה, המסמל את היטהרות והזדככות של הנשמה והגוף, כהכנה לשנה החדשה. בתחילת כל שנה מקבל האדם ממקור הבריאה אין סוף שפע לשנה החדשה. הבעיה היא שכדי שנוכל להכניס את האור הזה לחיינו, אנו צריכים קודם לסלק את החושך, מחשבות שליליות, חוסר אמונה עצמית וכדומה. חזרה על אותם דפוסי התנהגות גורמים להפרעה, לחסימה ועיכוב. בעזרת מודעות ניתן להגיע להבנה במטרה לשפר, ניתן לבנות במקום להרוס, למשוך את האור את ההצלחה אחרי המאמץ שהושקע.

מכירים את הרשימות שאנו תולים על המקרר כגון רשימת קנייה שבועית או מטלות? לקראת השנה החדשה אנו מכינים לעצמנו רשימת ציפיות ואיחולים בתקווה שהשנה החדשה הבאה עלינו לטובה תאיר את דרכינו לדרך של אור והצלחה, שאת כל ההרגלים הרעים נזנח לטובת הרגלים מועילים יותר, נהיה טובים יותר אל האחרים ואל עצמנו, נמצא את הזוגיות המיוחלת, נחזק את הקיימת, נלמד מקצוע שיתאים וימנף אותנו, נמצא את העבודה המתאימה, נקדיש יותר זמן לילדים, נפסיק לעשן, נתחיל להתעמל, ועוד כהנה וכהנה רצונות, אולם אין קיצורי דרך לכל רצונותינו. בשביל כל אילו יש לעבוד ולהתאמץ.

זה זמן של התחלות חדשות, זמן לתכנן תכניות לטווח ארוך, אך הקפידו להתכונן בזהירות ובדייקנות ולבנות יסוד יציב שיביא לתוצאות המקוות בשנים הבאות. רצוי להימנע ממצבים של חוסר החלטה, התלבטות, הססנות, ספק, מצבי רוח, ויתור בקלות והזנחת פרטים. הנומרולוגיה והקאוצ'ינג מעניקים את הכלים וההדרכה לפעולות מועילות, אולם הדרך והמאמץ לתוצאות הוא לחלוטין שלכם.

בשולחן הברכות של ראש השנה אנו אוכלים מאכלים סמליים, שהמפורסם שבהם הוא התפוח בדבש. התפוח מסמל את השלמות, האיזון והמעגליות. בתפוח ניתן למצוא שלושה צבעים: הלבן מסמל את הנתינה, קו ימין שהוא חסד של אברהם אבינו; האדום מסמל את הלקיחה, קו שמאל שהוא גבורה של יצחק אבינו; והירוק מסמל את האיזון בין השניים, קו אמצעי, תפארת של יעקב אבינו. הימצאותם של שלושת הכוחות האלו נמצאת באופן מתמיד בחיינו, אולם רק שמירה על קו האמצע תביא לאיזון בחיינו. כפי שאנו ממתיקים את התפוח בדבש, אני מאחלת לכם שנה של הצלחה, פריחה והגשמת משאלות. והיה ואתם עומדים בפרשת דרכים בכול תחום, אתם מוזמנים לפנות אלי לייעוץ והכוונה.
הכוונה שלי, הדרך שלכם… ב ה צ ל ח ה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com

אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך