מכבי בן אוצר השקעות אשדוד פתחה את הכנותיה לקראת העונה בארץ ובאירופה

קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, פתחה במוצאי שבת את הכנותיה לעונה הקרובה כולל ליורוקאפ. הזרות הגיעו ובלטה כמובן טיפאני ג'קסון שהחלימה מסרטן וחזרה לשחק. המנכ"ל אורי בן סימון: "יש לנו קבוצה עם כישרון ענק".
מכבי בן אוצר השקעות אשדוד פתחה את הכנותיה לקראת העונה בארץ ובאירופה

הנה זה מתחיל.

קבוצת מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, פתחה במוצאי שבת, באופן רשמי, את הכנותיה לקראת העונה הקרובה. עונה שעומדת להיות עמוסה, הן בארץ והן באירופה. בארץ המטרות נשארו כמו בכל עונה, אליפות וגביע ובאירופה להתקדם לפחות שלב אחד יותר ממה שהשיגו "ביורוקאפ" בפעם האחרונה ששיחקו שם, חצי הגמר. או במלים אחרות, אשדוד רוצה גמר יורוקאפ.

כל הזרות של הקבוצה הגיעו. כולל פהרייה אבאדי, אליסון הייטאוור ואשלי פאריס. אבל כל העיניים הופנו לטיפאני ג'קסון, שחזרה לשחק לאחר שהחלימה ממחלת הסרטן.

טיפאני גיקסון והאוהד יהודה כהן.
טיפאני גיקסון והאוהד יהודה כהן.

האימון היה בקצב טוב, מלווה באוהדי ואוהדות הקבוצה שהגיעו לאימון הפתיחה לעודד את השחקניות והסתיים גם בהרמת כוסית לקראת השנה החדשה ולעונה החדשה.

נעמה שפיר מתרגלת לבגדים החדשים...
נעמה שפיר מתרגלת לבגדים החדשים…

אורי בן סימון, מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי: "זה היה אימון החזרה של טיפאני למגרש ולאשדוד וזה היה מרגש מאוד. יש לנו קבוצה עם כישרון ענק ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי. תודה לאוהדים הנפלאים שבאו עודדו והכינו עוגות לשחקניות. הרמנו כוסית ואיחלנו גמר חתימה טובה, לקבוצה, לעיר ולכל עם ישראל".

באו ודד ולחזק. המנכ"ל בן סימון וחלק מהקהל.
באו ודד ולחזק. המנכ"ל בן סימון וחלק מהקהל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך