טבילת האש של טפירו ואשדוד מול האקסית מקרית-גת

בשני (19.30, אולם הקריה), תפתח מכבי אשדוד/באר טוביה את עונת הכדורסל במשחק מול הקבוצה האחרונה בה שיחק מאיר טפירו, מאמן אשדוד, כשחקן. טפירו: "אנחנו מתחילים בשני מסע ארוך. יש התרגשות גדולה ומקווים להתחיל ברגל ימין". שני השחקנים החדשים של אשדוד, אליסטוס אזיוקא והיהודי חוויאר גונזאלס, יגיעו, אך לא ישחקו.
טבילת האש של טפירו ואשדוד מול האקסית מקרית-גת
tel aviv

מכבי אשדוד/באר טוביה, תפתח בשני את עונת המשחקים בליגת העל בכדורסל, במשחק בייתי מול מכבי קריית-גת (19.30, אולם הקריה), קבוצתו האחרונה של מאיר טפירו כשחקן.

טפירו שנמצא היום כמאמן מכבי אשדוד, רוצה להוכיח שהוא מאמן טוב לא פחות ממה שהיה כשחקן, אחד מגדולי השחקנים בכדורסל הישראלי. טפירו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים בשני מסע ארוך. יש התרגשות גדולה ומקווים להתחיל ברגל ימין. אחת המטרות שלנו העונה היא לחבר את הקבוצה לקהל ושתהיה אווירה טובה".

מי שאמורים להגיע עד יום המשחק, אבל לא לשחק כמובן, הם שני השחקנים החדשים.  הראשון הוא, אליסטוס אזיוקאו, סטנר אמריקאי-נגירי, שאמור להגיע בימים הקרובים לקבוצה. השחקן שיחק בעבר ביורוליג וביורוקאפ. בעונה האחרונה הוא שיחק באנרגיה טרגו ג'יו הרומנית ובעבר שיחק גם בין היתר בטורקיה, פולין, יוון ועונה בווירטוס רומא האיטלקית.

השחקן הנוסף הוא היהודי חוויאר גונזאלס מפורטו ריקו. המדבור בשחקן בן 25, 1.83, שיחק בקבוצת  Cangrejeros de Santurce   השחקן , ששיחק בליגה הפורטוריקנית ובמכללת "נורט קרוליינה", אמור לקבל אזרחות וכך יוכל לשחק בשורות אשדוד. הוא אמור להגיע בתחילת השבוע. אם לא יקבל אזרחות לא יצורף.

הקבוצה הכינה תלבושת חדשה למשחקי העונה. השחקנים הצטלמו עם התלבושת לצילומי מנהלת ליגת העל. בתמונה ניתן לראות את צייס סימון, אחד הזרים של הקבוצה עם התלבושת החדשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך