עשרות שוטרים באקדחים שלופים: משטרת ישראל פשטה על בית הסמים באשדוד

בעקבות החשיפה באתר 'אשדוד אונליין' משטרת אשדוד שמה סוף לפחד הדיירים מדירת הסמים באשדוד

לפני קצת פחות מחודש חשפנו באתר 'אשדוד אונליין' על הבית הפרטי ברובע א' בו מתקיימות עסקאות סמים מדי יום כאשר השכנים נמצאים בפחד תמידי משלל הדמויות והאנשים שבאים בשערי אותו בית, כאשר אז דיווחנו שידה של המשטרה קלה עם אותם אנשים האחראים על בית הסמים ברובע א'.

הבוקר אנו מדווחים כי לאחר השתלטות של המשטרה שבוצעה בתקופה האחרונה והביאה לעצירת העסק למכירת סמים, אפשר להוסיף מעט פרטים שטרם היו אסורים בפרסום.

ראשית, מדובר בבית פרטי ברחוב השקמה שברובע א', ולאחר מעקבים צמודים של משטרת ישראל ממרחב לכיש, בוצעה לאחרונה פשיטה על המקום ועשרות שוטרים באקדחים שלופים ביצעו מעצר לדיירים במקום והחרימו חלק מתכולת הבית, כאשר השכנים במקום מספרים ל'אשדוד אונליין' על המעצר "זה היה נראה ממש כמו בסרטים, המון ניידות ברכבים סמויים הגיעו לכאן וביצעו פשיטה על המקום, ותוך דקות בודדות עזבו את המקום כשהם מוציאים מכאן את הדיירים בידיים אזוקות. ואנחנו מקווים סוף סוף לקצת שקט בתקופה הקרובה, ואולי בזכות המשטרה הפחד שהיה לנו לעבור ברחוב שלנו יחלוף".

screenshot_2016-09-14-15-45-08

כזכור, באמצע חודש שעבר פרסמנו כי "מספר תושבים הגרים ברובע א' בעיר פנו אלנו במייל האדום על בעיה רצינית שנמצאת באזור בו הם גרים, ומפאת רגישות העניין באותה העת כתבנו שמדובר באזור בו ישנם בתים פרטיים ובסמוך לים. שם במהלך השנה האחרונה שכרו מס' גורמים בית פרטי רחב ידיים ומנהלים בו התארגנויות של מכירת סמים בשווי מיליוני שקלים, כאשר במהלך היום והלילה נכנסים למקום אנשים רבים, ישנם מוכרים יותר בעולם הפשע וישנם פחות וככל הנראה מבצעים שם עסקאות סמים שמניבות רווחים גבוהים".

"אך לתושבי הרחוב זה כמובן הפך למטרד, והם ביצעו מספר פניות יזומות למשטרת ישראל, בתקווה שאלה יגרמו להם לישון טוב בלילה, מבלי שיחששו שמתחת לחלון ביתם עלול להתרחש פיגוע פלילי כזה או אחר, דבר שמדיר שינה מעיניהם כמעט בכל לילה, אך כאמור לאחרונה ביצעה המשטרה מעצר נרחב במקום ועצרה (לפחות בניתים) את קרטל הסמים במקום".

בדוברות משטרת ישראל אישרו לנו את הדברים.

צילום תמונה: ארכיון פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך