נשבר הנחאס. קבוצת הכדוריד של אשדוד גברה על "הכבשה השחורה" מנס ציונה

לאחר 5 הפסדים רצופים בכל המסגרות, ניצחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בבית, את "הכבשה השחורה" מנס ציונה, 27:26, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד וחלפה על פניה בטבלה. השוער מאירוביץ הציל בשניות הסיום שער שוויון של נס ציונה.
נשבר הנחאס. קבוצת הכדוריד של אשדוד גברה על "הכבשה השחורה" מנס ציונה

זהו. נשבר הנאחס. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד גברה על "הכבשה השחורה" מנס ציונה 27:26, לאחר שלא ניצחה אותה בכל העונה החולפת.

איזו זה דרמה, הייתה לנו באשדוד במסגרת המחזור השלישי בליגת ווינר בכדוריד. אבל הכי חשוב, רצף ההפסדים נשבר סוף סוף כאשר הפועל אשדוד גברה על נס ציונה 27-26 לאחר מותחן מורט עצבים.

עד דקה 50 המשחק היה בשליטה אדומה מוחלטת כאשר הפרש השיא הגיע ל8 שערים 10 דקות לסיום. נס ציונה נראתה אבודה באותםן הדקות. אבל דווקא אז אשדוד עזרה לנס ציונה, כשהורידה את הלחץ מעליה והכתומים מנס ציונה ניצלו זאת היטב כאשר נגסו לאט לאט בהפרש עד לנקודה בלבד 15 שניות לסיום וכדור שלה, כשהתוצאה 27:26 לאשדוד.

שוב התפתח מותחן ונראה היה ששוב נס ציונה תישאר בלתי מנוצחת מבחינת אשדוד. נס ציונה יוצאה להתקפה אחרונה וכמעט הבקיעה את השוויון המיוחל, אך הצלה מהקו של אורן מאירוביץ בשער שנתן תצוגה מעולה לכל אורך המשחק , השאירה את התוצאה ואת הנקודות בבית, אשדוד ניצחה סוף סוף את נס ציונה לאחר 5 הפסדים רצופים.

אשדוד השיגה גם ניצחון חשוב, גם עברה את נס ציונה בטבלה והכי חשוב שברה מבחינתה את "המנחוס", המנטלי, כשניצחה את הקבוצה שונה שלמה היא לא הצליחה לנצח. זה לא פחות חשוב.

לאשדוד: קריבוקאפיץ 7 שערים, דדי פרץ ועמרי קושמרו 5  שערים, ברק עמר  3 שערים, אלעד טלקר ויוסי ביטרמן שני שערים כ"א, טיאומיר דודר, ישראל ביטרמן ואסף בן גוזי הצעיר עם שער בכורה בליגת העל 1 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך