ראש העיר יחיאל לסרי: "אשדוד מהערים המובילות בישראל בפרויקטים של תמ”א 38"

ynet ואתר "מדלן תמ"א 38 ופינוי-בינוי" ביצעו ניתוח מעמיק ומיפו את הערים המובילות בפרוייקטים של תמ"א 38 מהנתונים עולה כי העיר אשדוד היא מהמובילות בארץ בתחום הזה. ראש העיר יחיאל לסרי התייחס לעניין בדף הפייסבוק שלו ורשם "קידום תכניות תמ”א 38 ופינוי-בינוי הוא חלק ממהלך רחב להגדלת היצע הדירות בכל חלקי אשדוד, למען עתיד העיר ולמען הזוגות הצעירים שלנו"
ראש העיר יחיאל לסרי: "אשדוד מהערים המובילות בישראל בפרויקטים של תמ”א 38"

במסגרת הבדיקה, נבחנו כל הערים בישראל בהן ישנה פעילות ענפה של בניית פרויקטי תמ"א 38. כדי למצוא את שיעור הגידול של מספר הדירות בעיר, חושבה תוספת הדירות החדשות במסגרת תמ"א 38 (דירות שאוכלסו, דירות בבנייה ודירות שהוגשה עבורן בקשה להיתר) והנתון חולק בנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) לגבי מספר הדירות למגורים לפי מרשם מבנים ודירות. התוצאה מציגה את מספר הדירות בעיר (לפי מספר הדירות שמשלמות ארנונה).

בYNET התייחסו לאשדוד וציינו כי: "באשדוד אוכלסו עד היום כ-200 דירות שנבנו במסגרת תמ"א 38, נתון המשקף גידול של 0.2% במספר הדירות שהתווספו לעיר. 2,400 דירות נוספות נמצאות בבנייה או במסגרת בקשה להיתר, כך שבפועל מדובר בגידול של 3.6%. בחולון מדובר ב-50 דירות שאוכלסו (גידול של 0.1%), אך בפועל נמצאות 1,900 דירות בבנייה פעילה או ממתינות לקבלת היתר (גידול של 3%). בהוד השרון אוכלסו 46 דירות במסגרת תמ"א 38 (גידול של 0.2%), ועוד 509 דירות נמצאות בבנייה או במסגרת בקשה להיתר (גידול של 2.6%). "

5rlzapdve

וכך פירסם ראש העיר יחיאל לסרי בדף הפייסבוק שלו: "אתר Ynet מפרסם היום נתונים שלא מותירים ספק – אשדוד מובילה ברמה הארצית בהתחדשות עירונית. קידום תכניות תמ”א 38 ופינוי-בינוי הוא חלק ממהלך רחב להגדלת היצע הדירות בכל חלקי אשדוד, למען עתיד העיר ולמען הזוגות הצעירים שלנו. יחד עם מנהלת ההתחדשות העירונית החדשה שהקמנו לאחרונה, נמשיך את תהליך ההתחדשות ברבעים הוותיקים וברחבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך