סליחה מתוך אהבה עצומה

הסיבה לכך שמברכים את ברכת "משנה הבריות" כשרואים ילד מיוחד, היא לא משום שהוא משונה, אלא בגלל מה שהוא משנה באדם החווה אותו. מי שזוכה להכיר ילד מיוחד, זוכה לשנות תכונות רבות באישיות שלו, והופך לאדם רגיש יותר, עמוק ובוגר יותר. אנו נמצאים כעת בתקופת החגים וברצוני לשתף אתכם בברכה שכתבתי לבני נועמיקו המיוחד, בני היקר שנולד, ועימו בשורה כה מרגשת ומפעימה. הנועם שבחיי - טור אישי/סיגל דוד-בוקסדורף
נועה

הסיבה לכך שמברכים את ברכת "משנה הבריות" כשרואים ילד מיוחד, היא לא משום שהוא משונה, אלא בגלל מה שהוא משנה באדם החווה אותו. מי שזוכה להכיר ילד מיוחד, זוכה לשנות תכונות רבות באישיות שלו, והופך לאדם רגיש יותר, עמוק ובוגר יותר. אנו נמצאים כעת בתקופת החגים וברצוני לשתף אתכם בברכה שכתבתי לבני נועמיקו המיוחד, בני היקר שנולד, ועימו בשורה כה מרגשת ומפעימה.

נועמיקו בני היקר, ב-4.10.16 חגגת ארבע שנים להיווסדך, וכנראה לא בכדי יום הולדתך זה מתקיים בקרבת יום הכיפור, יום הסליחות. בני האהוב, משוש לבי וחיי, ראשית אני מבקשת להתנצל בפניך. סליחה ומחילה שבעת הבשורה בלידתך היינו כאובים, מיוסרים וכבדי ראש. סליחה על שלא הצלחנו לחגוג את נשימותיך ואת בואך לחיינו המושלמים. מחילה, בני היקר, שימיך וחודשיך הראשונים היוו עבורנו רגעים קשים מנשוא, וכעת לאחר שנים, במבט כה מפוכח, אני מבקשת להודות לך על כך שבזכותך חיינו שלמים. ממקום זה שבו הראייה לאחור מישירה מבט עם העבר תוך הווה המבקש לרקום לך עתיד טוב יותר.

יפה של אימא, נועמיקו שלי, נשמת אפי ורוחי, זה הזמן להודות לך על פתיחת חלון הזדמנויות ענק, שבו אני נשבעתי בי ובכל עשייתי כי "ביתנו שהיה עד כה שמח ומאושר, ימשיך עם לידתך ויהא שמח מאושר שבעתיים". תודה לך שבאת והארת באור עצום את חוויית הייחודיות של כל אדם באשר הוא, תודה שהובלת אותי לגלות כי החברה, ואני בתוכה, יכולה להיות מיוחדת גם היא, בתנאי שנלמד אותה כיצד.

תודה שהבראת והעמקת בי את הנועם ואת העונג בחוויית גידולך בשנים אלה. נעמת לי כשמך הנעים והמיוחד. מאחלת שהנועם שבך ימשיך להוות בסיס חם להמשך חיינו. תודה נועם שלי, שהובלת אותי להכיר כי יכולות יש בי, ולדעת שהם עצומים כל כך. תודה שחידדת את עומקם של היחסים ביני לבין אביך, שהוא אדם כה יקר ללבי, ועם לידתך המשכתי להבין עד כמה ולמה.

תודה שאתה בריא ברוחך, בגופך, בשכלך ובחיוכך הקורן, המאיר לי כל יום מחדש. יפה של אימא, נועם לבי הפועם כל פעם מחדש, המשך ליצור ולייצר לנו ולך סביבה כה מוארת, חמה ובעלת נתינה אינסופית. הייה בריא וחזק כפי שאתה, ואני מבטיחה להמשיך ולהבריא את השיחים החברתיים למענך, למען כל ילדי ישראל באשר הם, ולמען האוכלוסייה בחברה הישראלית כולה. בי נשבעתי, קסם מתוק שלי.

אוהבת אותך אפרוח שלי, ילד יפה ונבון שלי, אוהבת עד אין קץ, ומברכת שתמשיך להיות אתה במסלול שבו תתווה את המשך דרכיך. שלך אימא, שכל יום מחדש נפעמת מהדרך הכה ייחודית שסללת לה.

מייל: sigaltismotek@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך