כדוריד: אשדוד תנסה לנצח את "הכבשה השחורה" מנס ציונה

בשישי (15.30, מקיף ט'), תארח קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, את מי שנחשבה "הכבשה השחורה" שלה בעונה שעברה, נס ציונה. אשדוד לא ניצחה את נס ציונה בעונה הקודמת והודחה על ידה בפליאוף העליון וברבע גמר הגביע. אגב, במשחק אימון בקדם העונה, ניצחה אשדוד במפגש בין שתי הקבוצות. סימן לבאות?
פתחו ביד ימין. אשדוד 28 ר"ג 22

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תארח בשישי את "הכבשה השחורה שלה" – נס ציונה.

אשדוד תפגוש בשישי (15.30, מקיף ט') את א.כ נס ציונה שממוקמת כרגע במקום השני, כשאשדוד ממוקמת רביעית. העניין הוא שבמהלך העונה שעברה, אשדוד לא ניצחה את נס ציונה. יתר מכך, בכל המפגשים החשובים של העונה, ניצחה נס ציונה. זה קרה בעלייה לפיינל פור, כשאשדוד נוצחה ונס ציונה עלתה ל-4 הגדולות ונמשך ברבע גמר גביע המדינה, גם אז ניצחה נס ציונה והדיחה את אשדוד.

באשדוד רוצים לנצח את נס ציונה, לא רק בגלל הניצחון שיגרום לה לעבור את נס ציונה בטבלה, אלא בגלל העניין המנטלי, של ניצחון על קבוצה, שלא ניצחו בעונה שעברה. אגב דבר דומה היה עם חולון בעונה הקודמת.

אין לדעת אם אפשר להעיד מזה, אבל במשחקי האימון של קדם העונה, ניצחה אשדוד את נס ציונה. בקבוצה מקווים שזה יקרה גם עכשיו בליגה, ביום שישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך