במהלך הלילה בצומת אשדוד: מרדף משטרתי פרוע אחרי גנב רכבים

צפו בתמונות מהזירה...
דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שיתוף פעולה בין משטרת ישראל למוקד איתור רכבים הביא הלילה למעצרו של תושב הדרום, כבן 26, שנהג ברכב אותו גנב על פי החשד זמן קצר לפני כן באזור המרכז. בתום מרדף רכוב בו התנגש בנידת המשטרה ולאחר מכן מרדף רגלי, נעצר החשוד והועבר לחקירת המשטרה. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט לטובת המשך החקירה בה עד כה שמר על שתיקה.

הלילה, מעט אחרי חצות, התקבל דיווח ממוקד איתור רכבים על רכב מיצובישי שנגנב מראשון לציון. ניידות הסיור של משטרת ישראל יחד עם צוותי לוחמי מג"ב נפרסו בכביש 4 בסמוך לאשדוד בניסיון לאתר את הרכב שנסע על פי הדיווח לכיוון דרום. בשלב מסוים איתרו הסיירים את הרכב והחלו בנסיעה אחריו תוך שהורו וכרזו לנהג לעצור. זה בתגובה החל מנסה להימלט תוך שסוטה בין נתיבי הנסיעה במטרה להרחיק מעליו את ניידת המשטרה שנאלצה לסטות לשול הכורכר.

ובהמשך אף החל מסכן את ציבור משתמשי הדרך, ובשל כך החליטו השוטרים לבצע האטה של מהירות נסיעתו וזה ניגח את הניידת מאחור תוך כדי כך פתח את דלת הרכב והחל להימלט רגלית. השוטרים יחד עם לוחמי מג"ב החלו במרדף רגלי אחריו תוך ביצוע נוהל מעצר חשוד עד שזה נעצר ונכבל באזיקים. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה הסמוכה, חקירה בה שמר על זכות השתיקה, ולאחריה נכלא.

הבוקר כאמור תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט באשקלון לטובת המשך החקירה.
img-20161006-wa0008

img-20161006-wa0009

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך