אחי נצרת ואוהדיה לא יועמדו לדין בעקבות שריקות הבוז בדקת הדומיה לשמעון פרס

תובע ההתאחדות ניר רשף, החליט שלא להעמיד לדין את קבוצת אחי נצרת וראשיה, בעקבות שירקות הבוז בדקת הדומיה לזכרו של שמעון פרס ז"ל. רשף : "אני מאמין כי ההוקעה הציבורית למי שבחרו לשרוק בוז בצד האחדות המרשימה והמכבדת בכל המגרשים האחרים יהוו מענה מספק"

תובע ההתאחדות, עו״ד ניר רשף, החליט לא להעמיד לדין את קבוצת אחי נצרת בעקבות שריקות הבוז של חלק מאוהדיה במחזור הליגה ביום שישי האחרון במהלך דקת הדומייה לזכר שמעון פרס ז״ל.

עו״ד ניר רשף: ״על אף שאני מגנה בתוקף את שריקות הבוז של חלק מאוהדי אחי נצרת ולאחר התלבטות אמיתית לאור מקרי העבר ובשים לב לתקנון המשמעת, החלטתי שלא להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי.

ההחלטה התקבלה גם על דעתו של היועץ המשפטי, עו״ד אפרים ברק, כשאחד הנימוקים העיקריים הוא התנהגותם המופתית של הקבוצה, מנהליה ושחקניה, כמו גם הגינוי הברור והחד משמעי מצדם לאקט הלא מכבד של שורקי הבוז.

אני מאמין כי ההוקעה הציבורית למי שבחרו לשרוק בוז בצד האחדות המרשימה והמכבדת בכל המגרשים האחרים יהוו מענה מספק. חברה דמוקרטית יכולה להתמודד גם כך עם קומץ שבחר להביע בדרך חריגה וצורמת את מחאתו, אך לא חרג מגבולות חופש הביטוי. כאמור, שקלתי בדבר רבות וזאת החלטתי הסופית. כל פרסום שייחס לי חזרה מהחלטה אחרת הוא בגדר בדיה ומוטב היה שספקולציה כזאת או אחרת בנושא לא תזכה  לפרסום״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך