משחק האימון בין מכבי אשדוד/באר טוביה לראשל"צ התפוצץ

28 שניות לסיום משחק האימון בין מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה למכבי ראשל"צ האלופה, התפתחה תקרית בין סימון מאשדוד לכדיר מראשל"צ, שהתפתחה לעימות והמשחק פוצץ. עד אז הייתה תוצאה 66:59 לראשל"צ.
טפירו וסיימון
טפירו והזר המצוין צ'ייס סימון.

משחק האימון בין קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד באר טוביה לאלופה, מכבי ראשון לציון, פוצץ 28 שניות לסיום בעקבות תקרית בין צייס סימון מאשדוד לאבישי כדיר, שחקן האלופה מראשל"צ.

זה התחיל כאמור בהיתקלות בין צ׳ייס סיימון ואבישי כדיר שהתחילה את המתיחות ולבסוף הסתיימה בדחיפות והדיפות, סימון נדחף ונפל צמוד לספסלה של  ראשל״צ שם ככל הנראה נאמר משהו או ניתנה איזו מכה, סיימון קם והחלה מהומה, היות ונשארו 28 שניות לסיום המשחק  החליט השופט לסיים את המשחק במקום להרחיק מספר שחקנים.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה והיו יותר איבודי כדור מאשר נקודות, הסקור הנמוך בהן סיימו הקבוצות מעיד על אחוזי קליעה נמוכים. אשדוד יכולה להתנחם בחזרה יפה למשחק וכמה רגעים של מלחמת כדורסל, ללא ספק עמדות הסנטר והרכז המנוסים החסרים באשדוד ניכרים מיד במשחקה. נותרו עוד 6 ימים למשחק הליגה הראשון של אשדוד מול קרית גת ולאשדוד יש עבודת הכנה.

במשחק ניצן חנוכי מראשל"צ, פתח את המשחק מצוין ועם 8 נקודות ברבע הראשון קבע יתרון 17:22 לאורחים מעיר היין. ברבע השני עצרה האלופה את המארחים על 9 נקודות בלבד ועם דקות טובות של פטריק ריצ'רד ירדה להפסקה ביתרון 26:38. ברבע השלישי נמשך קצב צבירת הנקודות הנמוך ובסיומו אשדוד קיזזה סל אחד מהפער, 50:40. ברבע האחרון צימקו המארחים עוד קצת ל- 59:66 לראשל"צ, עד לפיצוץ 28 שניות לסיום.

יש לציין אגב, כי  אח"כ נמסר כי השחקנים יזמו סולחה, לחצו ידיים והשאירו את התגרה מאחוריהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך