בשנה הבאה. תיקו 2:2 מול בני יהודה ומ.ס תמשיך לחפש ניצחון ראשון.

מ.ס אשדוד שוב החמיצה הזדמנות לנצח. אשדוד הובילה פעמיים (הראשון לאחר 47 שניות מהפתיחה!!!) ופעמיים ספגה שיווין מול בני יהודה. שני שערים שהחלו מכדורים חופשיים. ה-2:2 מול בני יהודה, אומנם הוסיף נקודה לאשדוד, אבל ברור שאחרי הפגרה חייבם לנצח. במחזור הבא (22.10) תגיע בית"ר ירושליםצ לאשדוד.
בשנה הבאה. תיקו 2:2 מול בני יהודה ומ.ס תמשיך לחפש ניצחון ראשון.

יש משחקים שצריך לנצח. זה היה המשחק הזה מול בני יהודה. התיקו 2:2, אומנם אינו הפסד, אבל ברור לכולם, הניצחון הראשון חייב להגיע. הליגה יוצאת לפגרת הנבחרת  עד ה-22.10 . אשדוד הוליכה פעמיים, אבל ספגה גם פעמיים, מכדורים חופשיים.

אשדוד פתחה מצוין. אחרי 47 שניות, היא כבר כבשה. ניב זריהן במבצע אישי מצוין, חדר עד לרחבת בני יהודה וכבשש. שער שכולו שלו. 1:0 מטורף. דווקא אז אשדוד נסוגה לאחור , התבססה על מתפרצות ובני יהודה התקרבה לשער. בדקה ה-34 היא אף כבשה. כדור קרן הגיע לראשו של הבלם מרקו יובאנוביץ' הבלתי מכוסה, שהשווה.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בלחץ על בני יהודה והצליחה לעלות שוב ליתרון. התקפה מעולה (53), שעברה דרך בקל בנגיעה, לחאתם עבדל חמיד, הוא המשיך לרוחב השער וחן עזריאל כבש. עברו 6 דקות ושוב אשדוד איבדה את היתרון. כדור חופשי עלה לרחבת ה-16 של אשדוד, הכדור הורחק לא טוב, אל יונתן כהן, שעשה מזה שיווין.

בישול נהדר. אל חמיד (צילום: TOTO FOTO)
בישול נהדר. אל חמיד (צילום: TOTO FOTO)

האכזבה הייתה רבה בקרב אנשי הקבוצה והקהל של מ.ס שקיווה לניצחון. עכשיו אשדוד תחכה למחזור הבא והיריבה תהיה לא קלה בכלל, בית"ר ירושלים, אומנם באשדוד, אבל יריבה לא פשוטה? אבל מי יודע. אולי השנה החדשה תאיר פנים למ.ס.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, חאתם עבד אלחמיד, נינו גאלוביץ', ניבאלדו, בן בן יאיר (דראז'ן בגאריץ', 77), משה אוחיון, תום מונד, דן ביטון, אור אינברום (חן עזריאל, 28), דין דוד (רועי בקל, 46) וניב זריהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך