תיקו 1:1 לנוער מ.ס אשדוד מול קריית-שמונה

משחק שלישי ללא הפסד לנוער מ.ס אשדוד. לאחר הפסד בפתיחת העונה, אשדוד ניצחה שני משחקים רצופים והיום (שבת) סיימה בתיקו 1:1, מול קרית-שמונה. יוני סיסאי, מנערים א', כבש את השוויון. היו"ר אזולאי: "מרוצה מהקרבה ומשחק הלחימה של השחקנים".
תיקו 1:1 לנוער מ.ס אשדוד מול קריית-שמונה

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה בקצב צבירת הנקודות שלה והיא כעת עם 7 נקודות לאחר תיקו בייתי 1:1 מול קרית-שמונה. אשדוד נוצחה במחזור הראשון על ידי באר-שבע, אולם מאז ניצחה את הפועל חיפה, רמה"ש וכעת תיקו עם קרית-שמונה. במחזור הבא, תצא הקבוצה למשחק חוץ בראשל"צ.

אשדוד שיחקה מול קרית-שמונה, שנראה כי השנה תאבק בצמרת, כמו גם אשדוד. קריית שמונה עלתה ליתרון ראשונה, אבל אשדוד חזרה למשחק עם שיוויון של יוני סיסיא, שחקן מקבוצת נערים א', אשר משחק גם בנוער והוא השאיר נקודה באשדוד.

השנה נראה כי הקבוצה חזקה יותר מזו של העונה שעברה. הקבוצה חוזרת מפיגור ויודעת לנצח משחקים, בשלב הראשון של העונה. היו"ר מוריס אזולאי היה מאוד מרוצה הן מקצב צבירת הנקודות והן מהמשחק מול קרית-שמונה. אזולאי: "כל הכבוד לשחקנים על משחק ההקרבה שלהם ומשחק הלחימה. על כל כדור קפצו שניים ולפעמים שלושה. אנחנו ממשיכים לצבור נקודות וזה חשוב. המטרה כמו תמיד להמשיך להתקדם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך