אסיפה מרגשת במ.ס אשדוד. גיבור מלחמת יום הכיפורים הגיע לטעת מוטיבציה

אחת האסיפות המרגשות במ.ס אשדוד. דני בן אבו, גיבור מלחמת כיפור, שנפצע קשה בקרבות, אביו של עידן, עוזר המאמן והסקאוט, הגיע לטעת מוטיבציה בשחקני אשדוד. "תרימו את עצמכם תגיעו הכי גבוה שניתן". גם הבעלים בן זקן אמר דברים באסיפה: "הכל זה כח רצון".
אסיפה מרגשת במ.ס אשדוד. גיבור מלחמת יום הכיפורים הגיע לטעת מוטיבציה

"אחת האספות המרגשות ביותר", כך סיכם היום, שישי, שחקן בכיר את האספה שנערכה במ.ס אשדוד לקראת המשחק מול בני יהודה במוצאי שבת (20.10).

ההנהלה והצוות המקצועי הפתיעו את השחקנים והביאו לאסיפה את דני בן אבו, שהוא אביו של הסקאוט ועוזר המאמן עידן בן אבו. אבל הוא בעיקר גיבור ממלחמת יום הכיפורים, אשר נפצע ונשרף  ביום הראשון ללחימה בקרבות הבלימה בסיני. דני הוא גם יו"ר הועד הפראלימפי של ישראל.

בן אבו סיפר לשחקנים על מה שהוא עבר ביום הכיפורים, כולל הפציעה הקשה וההתמודדות עם הקשיים הפיזיים והנפשיים. בן אבו הבהיר לשחקנים כי  מכל מקום אפשר לעלות ולהצליח. הין היתר אמר בן אבו: "אם תרימו את עצמכם מכל מקום שאתם נמצאים בו ויהיה הקשה ביותר שניתן, אפשר משמם רק להגיע למקומות הגבוהים ביותר". שחקנים סיפרו כי ההתרגשות הייתה רבה מהסיפור. חלקם גם תרגמו את הדברים לשחקנים הזרים.

גם הבעלים ג'קי בן זקן דיבר באסיפה המיוחדת. הוא סיפר לשחקנים כי בעונה הראשונה של מ.ס אשדוד בליגת העל כקבוצה מאוחדת, היא פתחה בעשרה הפסדים ולקראת סיום העונה הבטיחה את הישארותה. בן זקן אמר, לשחקנים, כי הקבוצה היום טובה מזו שהייתה, שיש קבוצה חזקה שתרוץ קדימה וכי הכל זה כח רצון. בן זקן הוסיף כי צריך לזכור שבכדי להצליח, צריך לשחק ולחשוב כיחידה אחת.

הבעלים ג'קי בן זקן, התפנה במיוחד לאימון הפתיחה (צילום: פבל)
"צריכים לשחק כיחידה אחת". (צילום: פבל)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך