דין דוד עשוי לפתוח בהתקפה

רוני אוואט, מאמנה של מ.ס אשדוד מתלבט לגבי ההרכב בהתקפה במשחק הבית מול בני יהודה (20.10, אצטדיון הי"א). ייתכן כי דין דוד יפתח במקום באגריץ', שיירד לספסל. הקבוצה תחסר את גדי קינדה וטום בן זקן הפצועים. אדיר טובול חזר לאימונים חלקיים לאחר היעדרות ארוכה.
כמעט והצליח לכבוש
כמעט והצליח לכבוש. כמעט. דין דוד. (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק החשוב מול בני יהודה, במוציא השבת (20.10), באצטדיון הי"א באשדוד. בקבוצה חושבים ומדברים רק על ניצחון ראשון, בליגת העל, שיגרום להרבה שקט. אגב מנהלת הליגה ביקשה לדחות אתה משחק בעוד 10 דקות ולכן ייפתח ב-20.10, בגלל שידורי הטלוויזיה.

כמו זה נראה רוני אוואט מתלבט לגבי ההתקפה. נראה כי דראגן באגריץ', החלוץ הקרואטי, שפתח מול כפר-סבא, יירד לספסל ובמקומו מתלבט המאמן מי ייפתח. זה נראה כרגע כמו דין דוד, חלוץ הנבחרת הצעירה. ההגנה תראה כנראה זהה לכפר-סבא, כשחאתם עבדל חמיד, ימשיך בתפקיד המגן. בקישור ימשיך הקפטן משה אוחיון לפתוח מחזור שני ברציפות.

הקבוצה תחסר את גדי קינדה, שיעבור ביום ראשון MRI ורק אז יידעו את מצבו. החשש שייעדר זמן רב. גם טום בן זקן ייעדר, בגל כאבים בשרירי הבטן, אבל הוא יחזור ככל הנראה לאחר פגרת הנבחרת, שהליגה תצא אליה, מיד לאחר המחזור ותחזור ב-22.10.

מי שחוזר לאימונים חלקיים הוא המגן אדיר טובוך, אשר סובל מכאבים בגבו. טובל נעדר מזן רב והעובדה שחזור ולו לאימון חלקי, מעידה אולי על חזרה גם שלו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך