משה אוחיון: "לא ציפינו להיות עם נקודה אחת מתוך 15 אפשריות"

לאחר ההפסד הרביעי מתוך 5 משחקים, בדקנו עם הקפטן ואולי השחקן המנוסה ביותר בקבוצה משה אוחיון, מה לא עובד. ולמה הקבוצה עם נקודה מתוך 15. שאלנו את אוחיון איך הקבוצה הגיעה למצב ואיך לדעתו אפשר להוציא את הקבוצה מהמצב שאליו הגיעה. אוחיון: "צריך להוציא את הקבוצה מהמצב הלא נעים"
משה אוחיון: "לא ציפינו להיות עם נקודה אחת מתוך 15 אפשריות"

את משה אוחיון תפסנו לאחר המשחק מול כפר-סבא, לאחר עוד אכזבה. הקפטן המנוסה לא הסכים להחמיץ את המחצית השנייה, למרות שספג מכה בראשו מנעלו של ניבאלדו ונזקק לתפרים. הוא עלה למחצית השנייה עם תחבושת שמעטרת את ראשו, נלחם עד הרגע האחרון. הסוף ידוע, כפר-סבא בניגוד לנעשה במגרש, כבשה שער ניצחון בדקה ה-83.

משה, למרות שאתם משחקים טוב, כולל מול כפר-סבא, אתם לא אוספים נקודות
"מאכזב מאוד. במיוחד שאתה מגיע למשחק, עובדים כל השבוע, משחקים טוב, עומדים נכון, ובסוף בדקה ה-83 מקבלים שער ומפסידים. אין ספק שזה מאכזב, מאוד מאכזב. חשבנו שנבקיע שער ונלך עם שלוש נקודות. בשלב מסוים גם נקודה אחת, עם תוצאה של אפס-אפס הייתה תוצאה טובה מבחינתנו, אבל להפסיד? לא חשבנו שנפסיד. חבל, אבל נקווה שבמשחק הבא זה יקרה ונביא ניצחון. אני מאוד מקווה".

מה לא עבד בכפר-סבא?
"מה אגיד לך, הכדור פשוט לא נכנס. אתן לך דוגמא, בדקה החמישית במשחק מול כפר-סבא, הבלם שלנו ניבאלדו נגח עם הראש, שזה החלק החזק ביותר שלו, כדור שכבר נראה כאילו נכנס ובסוף הוא לא נכנס. היו עוד מצב עוד שניים שלנו ליד השער של כפר-סבא, כדורים שבסופו של דבר לא כבשנו. ביצענו את כל ההוראות שרוני ביקש. בסופו של דבר אולי זה ריכוז של הדקות האחרונות. אנחנו צריכים להיות מרוכזים עד הסוף ולא עשינו את זה".

ואולי בגלל שהרבה שחקנים באשדוד צעירים וזה מחיר הניסיון?
"לא ציפינו להיות עם נקודה מ-15. יש שחקנים צעירים, זה נכון, אבל אנחנו צריכים לדעת להביא את ההצלחה כקבוצה, לא רק כשחקן זה או אחר".

אתה יכול להגיד מה הבעיה בגדול?
"יכול להיות שיש לחץ. אתה יודע, בתת מודע שאתה עם נקודה מתוך 15, יש לחץ וזה לגיטימי. התפקיד שלנו היותר בוגרים במגרש, זה לדרבן, לכוון, לעודד וגם לצעוק אם צריך ולפעמים עושים את זה. צריך להוציא את הקבוצה מהמצב הלא נעים הזה, אין ברירה אחרת".

אז תכלס מה עושים הלאה?
"להמשיך להתאמן, להמשיך לעבוד קשה. להמשיך לעודד את כולם, להתכונן לבני יהודה שתגיע אלינו בשבת ולהביא את 3 הנקודות בבית. אין אופציה אחרת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך