בוקר קטלני בכבישים: הרוג בתאונת דרכים בכביש יבנה אשדוד

תאונת דרכים קטלנית התרחשה לפני שעה קלה תקבלה קריאה על ת.ד קשה בין 2 משאיות ו 2 רכבים פרטים על כביש 4 מיבנה לאשדוד. למקום הוזנקו כונני מדא לכיש, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א מצאו אדם כבן 50 פצוע במצב אנוש שלכוד במשאית. לאחר שחולץ על ידי כוחות כיבוי נאלצו אנשי הרפואה במקום לקבוע את מותו של הפצוע. שני פצועים נוספים במצב קל מטופלים עי צוותי מד"א ומפונים לבי"ח קפלן.
בוקר קטלני בכבישים: הרוג בתאונת דרכים בכביש יבנה אשדוד

2h8d3o69

צילום: דור פרידמן תיעוד מבצע מד"א

זכי הלר דובר מד"א מסר כי בהמשך לתאונה בין 2 משאיות בכביש 4 בין יבנה למחלף אשדוד, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר חילוץ של כוחות הכיבוי , קבעו את מותו של גבר כבן 50.

שני פצועים נוספים במצב קל מטופלים עי צוותי מד"א ומפונים לבי"הח קפלן.

פראמדיק מד"א שי אלזאמי סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו שתי משאיות שהתנגשו זו בזו ובנוסף פגעו ברכב פרטי. בתא הנהג של אחת המשאיות נלכד גבר בשנות השבעים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי בזמן שכוחות הכבוי חילצו אותו, פציעתו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו ".

מדובר המשטרה נמסר כי "בעקבות התאונה הקטלנית בכביש 4 לדרום, הכביש נחסם לתנועה ממחלף יבנה לכיוון אשדוד דרום. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות.img-20160929-wa0050

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך