המדריך לבחירת הכורסא המושלמת

כורסא בוחרים לפי מידת התאמה לגוף המשתמש, תמיכה אורטופדית לגב ומפרט פונקציות. חוץ מזה, כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב של הכורסא ולהתאים אותה לסגנון הקיים בסלון

יש מגוון רחב של כורסאות וחשוב לבחור אותן בצורה נכונה. בחירה כזו תהפוך את ההוצאה על הכורסא להשקעה משתלמת, בעיקר עבור מי שרוצה להשתמש בה כרהיט המרכזי בסלון. מצד שני, ההיצע הגדול דווקא מקשה על הבחירה ועשוי לבלבל לקוחות שלא בקיאים בהבדלים בין הדגמים והסוגים.

איך מתאימים את הכורסא למבנה הגוף?
קודם כל, הכורסא צריכה להתאים למבנה הגוף שלכם. ההתאמה נמדדת לפי הגובה, המשקל והמידות של הספה עצמה. בעזרת התאמה מדויקת תוכלו להעניק תמיכה לגוף ולדאוג לכך שהזרועות והידיים יונחו בצורה טבעית. שימו לב גם להתאמה בין מידות הכורסא לבין הרגליים, כשהמטרה היא להצליח לגעת בקרקע גם בעת הישיבה.

כורסא טובה חייבת להיות נוחה ולהעניק תמיכה אורטופדית באזורים שונים בגוף. במידה ואתם סובלים מגב תפוס לעיתים קרובות, תנו עדיפות לכורסא עם משענת נוחה ועם תמיכה באזור העורף. במידה ודווקא הרגליים נחשבות אצלם בעייתיות, חפשו כורסא עם הדום נפתח או קבוע.

חוץ מזה, כורסא היא פריט עיצובי בולט שמושך אליו את כל תשומת הלב בסלון. בחירת כורסא מושלמת דורשת מכם להשוות בין גוונים וצבעים, לבדוק האם יש אחידות בין צבע הכורסא לבין צבע הסלון ובמידת הצורך להתאים עבורה מערכת ישיבה. חוץ מזה, תוכלו להדגיש את הצבעים של הכורסא בעזרת וילונות או גופי תאורה.

סוגים והבדלים בין כורסאות
ההבדלים העיקריים הם בין כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית, כורסאות עיסוי, כורסאות מעוצבות וכורסאות ייעודיות. בקטגוריה של כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית הדגש הוא על מפרט משוכלל עם שורה ארוכה של פונקציות, בעוד בכורסאות עיסוי מדמים תחושה של מסאז' בלחיצת כפתור. המשתמש יכול לבחור את עוצמת העיסוי ולהקל על שרירים כואבים גם במהלך צפייה בטלוויזיה או שיחה עם בני משפחה וחברים.

לעומת זאת, כורסאות מעוצבות נבחרות בקפידה ובדרך כלל הן מיוצרות עם חומרי גלם משובחים. אלו כורסאות שבהן המראה הדקורטיבי עומד בראש סדר העדיפויות של הלקוח, ובקטלוגים החדשים אפשר לראות השפעות של הסגנון הקלאסי מהמאות ה-18 וה-19, סגנון מודרני חלק ומהוקצע, סגנון רטרו או וינטאג' משנות ה-60 של המאה הקודמת וסגנון סקנדינבי עם גוונים בהירים וקלילים יותר.

לבסוף, יש לציין את הכורסאות הייעודיות שמסייעות בקימה וישיבה, את הכורסאות לתקופת ההריון ואת אלו שמתאימות גם להנקה. כל כורסא מציעה פתרון אחר לבעיות ניידות ומשפרת את איכות החיים עבור גברים ונשים בכל הגילאים. כורסא ייעודית גם מתחשבת במגבלות המקום ואפשר לרכוש אותה במידות שונות. כמו כן, הכורסא הייעודית משרתת את כל בני המשפחה ולא רק את המשתמש המרכזי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך