"חשבתי שאני מתה" סיפורה של האשדודית שהיתה זוגתו של פלסטיני ממזרח ירושלים

על מ', תושבת אשדוד עוברים בימים אלה ימים קשים מאוד, בן זוגה לעשבר ב-3 שנים האחרונות פלסטיני תושב הכפר אל-עיזריה שממזרח לירושלים נעצר בשבוע בחשד שתקף אותה באלימות קשה והשאיר אותה מוכה וחבולה בכביש בין עירוני. הקשר בין מ' מאשדוד לבין הפלסטיני החל לפני קצת יותר מ-3 שנים כאשר הם הכירו באינטרנט והחלו לשוחח עד שהפכו לבני זוג והסתיים לפני מספר שבועות לבקשתה.

לפני שבוע מ' ביקרה בעיר העתיקה בירושלים, בזמן הטיול התקשר אליה בן זוגה לשעבר וביקש לפגוש אותה סמוך לביתו. מ' עשתה טעות נוראית שתצטער אליה בעתיד והלכה לפגוש אותו ובראיון לוואלה! NEWS היא מספרת על השתלשלות העניינים הנוראה שעברה "זרק אותי מהאוטו ואז החזיר אותי לאוטו והמשיך להרביץ לי. אז הוא פתח צנצנת עם וודקה, פתח לי את הפה והשקה אותי. הכל נשפך לי על הבגדים". לדבריה, "הייתי בטוחה שאני מתה. השם הציל אותי. כשנסעתי לכותל לקחתי ספר תהילים, וכל המכות שחטפתי, החזקתי את התהילים חזק אלי קרוב אלי, שיציל אותי השם". היא הוסיפה כי לאחר מכן, תלש ממנה בן זוגה לשעבר שרשרת עם תליון זהב.

"מאז אני לא זוכרת שום דבר", המשיכה, "רק זוכרת שהוא אמר לי תצאי מהאוטו ואז אני בקושי רוצה לצאת שהוא לא ירביץ לי שוב. הוא יצא מהאוטו, פתח את הדלת, משך אותי מהשיער וזרק אותי על האבנים. פתחתי את העיניים והייתי בהדסה עין כרם".

מעבר לטראומה הקשה שעברה, בעקבות המקרה מ' סובלת מכאבים קשים ונוטלת משככי כאבים באופן קבוע "המשטרה היו אצלי בבית החולים וגבו עדויות ואמרו לי להגיע למעלה אדומים. הגעתי עם כאבים להגיש תלונה מסודרת. אחרי יומיים קיבלתי הודעה שהחשוד נעצר והיה עימות בינינו. פחדתי ממנו. הוא אומר בעימות 'אני מכיר אותה, אבל לא נגעתי בה ולא הרבצתי לה'"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך