הערכה: טום בן זקן לא יזדקק לניתוח. החשש שקינדה כן.

כמו שזה נראה טום בן זקן, מגינה של מ.ס אשדוד לא יצטרך לעבור ניתוח בקע. מנגד לגבי הקשר גדי קינדה, יש חשש שייצטרך, למרות שמחכים ל- MRI. בקבוצה מקווים לנצח את בני יהודה במוצ"ש (20.00) ולצאת לפגרת הנבחרת בראש שקט. גורם בקבוצה סיפר : "באימונים השבוע יש תחושה שכולם מבינים כמה חשוב לנצח בשבת".
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

בשורה טובה ואולי אחת פחות טובה למ.ס אשדוד.

כמו שזה נראה, ההערכ היא שטום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד, לא יצטרך לעבור ניתוח בקע. בן זקן שסובל מכאבים בשירי הבטן ונעדר מהמשחקים האחרונים של הקבוצה, הייעץ עם הרופאים והחליט כי לא יעבור ניתוח, אלא יעבור טיפול פיזיוטראפי ותרופתי. השחקן העריך כי לאחר פגרת הנבחרת שתפתח לאחר המחזור הקרוב ותסתיים ב-22.10, הוא עשוי לשוב.

מי שמצבו מדאיג יותר הוא גדי קינדה. קינדה סובל מכאבים בברך לאחר שנפצע באימון. הוא מצפה ל-MRI, אבל לשחקן נראה כי הוא עלול להעדר לתקופה ארוכה ואלי אפילו לעבור ניתוח. בקבוצה מקווים כי לא ייעדר זמן רב, אבל מבינים כי ייתכן גם אחרת

לקראת המשחק מול בני יהודה במוצאי שבת (20.00), יש הרגשה בקרב השחקנים כי חייבם לנצח ולצאת לפגרה בשקט. גורם בקבוצה אמר כי באימונים רואים את המחויבות הטוטאלית של השחקנים וכי יש תחושה כמה כולם מבינים שחייבים בשבת לנצח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך