מכללת גבעת ושינגטון ארחה את המועצה לישראל יפה

קרית החינוך גבעת וושינגטון, בניהולו של יקי סעדה, ארחה השבוע את ראשי הצוותים השופטים, בהתנדבות, בתחרויות המועצה לישראל יפה במרחב דרום.
מכללת גבעת ושינגטון ארחה את המועצה לישראל יפה

יקי סעדה, מנהל קרית החינוך גבעת ושינגטון, הציג במפגש את מוסדות הקריה ומסלולי הלימוד וכן את ההישגים בתחומים השונים. "בגבעת ושינגטון ישנם, בין היתר, מכללה אקדמית לחינוך לתארים אקדמאיים, יחידה ללימודי תעודה המונה 4 בתי ספר גבוהים בתחומי אמנות, כושר ובריאות. אוכלוסיית התלמידים והתלמידות בקריה כוללת אוכלוסיות מישראל וכן ממדינות שונות ברחבי העולם. כקריית חינוך השואפת לקיבוץ גלויות ולחינוך ערכי שומרת הקריה על איכות הסביבה ופיתוח שטחיה הירוקים ".

חנה שובל, העומדת בראש ישראל יפה במרחב דרום, סיכמה במפגש את שנת תחרויות 2016.
"הגזרה בה פועלת ישראל יפה במרחב דרום כוללת 60 ישובים הכוללים, ערים, מועצות מקומיות וישובים השייכים לעשר מועצות אזוריות, החל מעיינות מצפון לעיר יבנה עד עין הבשור בדרום. מועצה אזורית באר טוביה, צרפה לתחרות קריה יפה את המספר הגבוה ביותר של ישובים- 19 במספר. תחרות המקלטים המתבצעת בשיתוף פיקוד העורף מתרחבת אף היא בקרב המועצות האזוריות בדרום. גם מספר המתחרים בתחרות המקוואות באזור גדל משנה לשנה באופן מואץ".

במרחב הדרום פועלים כ-200 מתנדבים של ישראל יפה השופטים מתחרים רבים בתחום רשויות, תעשיה בתי אבות, בתי מלון, מקוואות, ומקלטים.

שובל, ציינה כי התקיים ומתקיים הליך דינמי של מצטרפים חדשים לתחרויות. משנה לשנה גדלה מודעות העובדים, המנהלים והרשויות לחשיבות הרבה של איכות סביבת עבודה. "כולנו מבינים כי סביבה בריאה יותר וירוקה יותר משפיעה רבות על מוצר סופי איכותי יותר ועל שרות יעיל יותר לצרכן".

ראוי להדגיש כי ההשתתפות בתחרויות השונות נובעת מרצונם החופשי של המתחרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך