עיריית אשדוד נערכת לחגי תשרי

העירייה נערכת לחגים המתרכזים השנה לאורך חודש אוקטובר. ההערכות נועדה להעניק מענה כולל בכל הגזרות, ממערך הביטחון העירוני ועד שמירה על הניקיון והסדר.חגי תשרי יאופיינו בפעילויות רבות ברחבי העיר לרבות הגעתם של אורחים רבים מחוץ לעיר שיגיעו לבלות בה. מערך הביטחון העירוני יפעל ביתר שאת כדי לשמור על הסדר הציבורי ולהבטיח את ביטחון המבלים והתושבים בכל ימי החג בדגש על מקומות הומי אדם
עיריית אשדוד נערכת לחגי תשרי

מנהל התפעול בעיריית אשדוד החל בהערכות לקראת חגי תשרי כבר לפני מספר שבועות. המנהל מתגבר את הכוחות בכלל המחלקות במטרה לתת את המענה המקסימאלי והטיפול המהיר ביותר לטובת נוחות התושבים בתקופה זו.

ראש מנהל תפעול, שלמה רוטנברג :"כפי שאנו נוהגים בכל שנה בתקופה זו וכן לפני כל מועד חגי תשרי, גם השנה אנו נערכים מראש כדי לאפשר ימי חג וחופשות נוחים לכלל התושבים וכן גם למבקרים אשר יגיעו לבלות ברחבי העיר". רוטנברג מוסיף: "אנו מעניקים את השירות הטוב והמועיל ביותר בכל הגזרות בכל הנוגע לשמירה על ניקיון והסדר הציבורי. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכל תושבי העיר שנה טובה ומבורכת".

מניסיון העבר בתקופות החגים, תושבים רבים נערכים לקראת החג, מנקים ומסדרים, דבר המוביל ליצירת אשפה מוגברת מהרגיל. כמו כן, מערך הביטחון העירוני נערך גם הוא כדי לשמור על הסדר הציבורי בתקופה ולהגביר את תחושת הביטחון במקומות בהם יתקיימו אירועי תרבות רבים כמו גם בחופי הרחצה.

מעיריית אשדוד נמסר: "אשדוד היא הבית הוא של כולנו וביחד עם התושבים אנחנו נערכים לחגי תשרי. משנה לשנה שיתוף הפעולה עם התושבים הולך וגדל, הם מסייעים לנו ואנחנו קשובים לצורכיהם גם בשטחים הפרטיים. בקרוב גם נציג את השת"פ הנפלא שמתחולל בשנה האחרונה. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך