מכבי אשדוד/באר טוביה, הובסה על ידי העולה החדשה גלבוע גליל 69:92

הפועל גלבוע/גליל הרשימה מאוד במשחק הראווה שפתח את גביע ווינר סל עם ניצחון 69:92 על מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה, שנראתה לא טוב. אשדוד חסרה את טישמן הפצוע ועדיין היא עם 3 זרים. כהן וסימון הובילו את קלעי אשדוד.
מכבי אשדוד/באר טוביה, הובסה על ידי העולה החדשה גלבוע גליל 69:92

אומנם עדיין לא משחק רשמי, אבל יש עוד הרבה עבודה למכבי קפלן אשדוד /באר טוביה, שהובסה במשחק הראווה שהוציא לדרך את גביע ווינר סל 2016 בעין שרה, ביום שני, על ידי העולה החדשה, גלבוע/גליל 69:92

אשדוד, אומנם חסרה את נמרוד טישמן הפצוע ועדיין לא החתימה זר רביעי במקום דמונטרה האריס ששוחרר, אבל עדיין ההפרש גבוה מידי. היא סבלה ממשחק התקפה מפוזר ולא הצליחה להשתוות לאינטנסיביות של גלבוע/גליל, שבנתה את ההפרש שלה כמעט בלי לקלוע מבחוץ. עם זאת, למאיר טפירו יש עוד מספיק זמן כדי לעשות שיעורי בית ולהגיע מוכן למשחק הליגה הראשון שלו כמאמן. למעשה הוא חייב.

אשדוד עלתה בחמישייה עם זיו, יואינג, סיימון, דניאל וכהן, גלבוע עם סקוורר, שוכמן, סיגרס, גריפין והולוואי. זיו קלע את  הסל הראשון של העונה, יואינג וכהן קלעו מבחוץ ודניאל קבע יתרון 6:12. קוואלס וגריפין מנעו מאשדוד לברוח, אבל יואינג קבר שלשה נוספת והפער נותר 6 נקודות. סל של הובר עם הבאזר צימק ל-20:18 בלבד אחרי 10 דקות.

קואלס הגיע ראשון לדו-ספרתי ובדקות נהדרות הוביל מהפך, 33:35 לגלבוע. מאיר טפירו ביקש פסק זמן, אבל גריפין בצבע וקוואלס מבחוץ (21 נקודות במחצית הראשונה!) הגדילו את היתרון לדו-ספרתי, 36:47 החבורה של בית הלחמי המשיכה ללחוץ על הדוושה ופאול וסל של סיגרס חתם רבע גדול שלה ביתרון 36:52.

גם הירידה לחדרי ההלבשה לא עצרה את המומנטום של האדומים מהעמק, ששמרו מצוין ושיחקו עם הרבה התלהבות. סיגרס התחמם והוביל ריצת 0:12, ביר-כץ ובן צבי הצטרפו לחגיגה בהתקפה ורצף סלים של הסנטר היעיל הגדילו כבר ל-39:74 הפרש עצום כבר ברבע השלישי. לייש עצר בצורת ארוכה בשלשה וכהן הוסיף שתי צליפות משלו, שהורידו ל-78:48 אחרי 30 דקות.

בפתיחת הרבע האחרון הורידה גלבוע את הרגל מהדוושה וכהן ניצל זאת כדי למזער נזקים עם ריצת 0:8.  דניאל וסיימון עבדו קשה כדי לחתוך בפער כמה שיותר, בעזרת אריאל שצלף מבחוץ. עד ל- 69:92. בסיום.

קלעו: מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: כהן 16 (3-4 לשלוש, 8 ריבאונדים), סיימון 13 (1-12 לשלוש), דניאל 12 (4-5 מהשדה ומהקו, 10 ריבאונדים), אריאל 9 (3-5 לשלוש), יואינג 8 (7 אסיסטים), זיו 4, לייש 3, אלטיט ודותן 2 כ"א. כן שותפו: שרון ואליאס-פור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך