אואוט לשחקנים: "אני מאמין בכם"

24 שעות לאחר ההפסד מול כפר-סבא, ערך רוני אוואט מאמן אשדוד אספת קבוצה ובין היתר אמר לשחקנים: "תהיו חזקים". על עצמו לא דיבר. כולם מצפים למשחק מול בני יהודה. טום בן זקן לא יעבור ניתוח. קינדה ידע את מצבו בימים הקרובים.

24 שעות לאחר ההספד הרביעי של מ.ס אשדוד, הפעם מול הפועל כפר-סבא, ערך המאמן רוני אוואט אסיפה עם שחקני הקבוצה.

באסיפה אמר אוואט בין היתר: "תהיו חזקים. אני מאמין ביכולת שלנו לצאת מהמשבר. אני מאמין בסגל הקיים ובטוח שנצא מהתקופה הקשה הזו". אואוט לא דיבר על עצמו ועל הספקולציות שעלו בעניינו. בקבוצה מחכים למשחק מול בני יהודה שלאחריו תהיה פגרה . רוצים לצאת לפגרה בניצחון. עד אז בוודאי ישמו את כל הספקולציות בצד. הבעלים ג'קי בן זקן היה מאוד החלטי לאחר המשחק מול כפר-סבא: "ממשיכים כרגיל", אמר ונתן לקבוצה את השקט שהיא זקוקה לפני בני יהודה.

ושרבה אחת טובה כבר יש. טום בן זקן, המגן הימני לא יעבור ניתוח. הוא מקבל טיפול שיקומי ותרופות. בן זקן מקווה כי עד לאחר הפגרה, בעוד כחודש, יוכל לחזור לשחק.

לגבי גדי קינדה, הרי שהוא מחכה לתוצאות ה-MRI בכדי לדעת את מצבו. כמו שזה נראה הוא לא יישחק מול בני יהודה בשבת (20.00). בקבוצה לא יסכנו אותו וגם הוא עשוי לחזור לאחר הפגרה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך