היום בנמל אשדוד: מאות חקלאים וצרכנים יפגינו נגד ייבוא פירות וירקות

היום בנמל אשדוד: מאות חקלאים וצרכנים יפגינו נגד ייבוא פירות וירקות

היום בשעה 12:00 בצהריים, יגיעו מאות חקלאים וצרכנים לפתחו של נמל אשדוד וזאת כדי למחות נגד הרס החקלאות הישראלית ולמען הורדה אמיתית של יוקר המחייה, לטענתם יבוא הפירות והירקות של המדינה מתבצע דרך נמל אשדוד, וההפגנה נועדה לעצור את הייבוא שהורס את התוצרת החקלאית המקומית.

החקלאים החלו במסע לפני מספר חודשים, וזאת במטרה לחולל מהפכה נגד משרדי האוצר והחקלאות במטרה לאפשר הורדת מחירי הפירות והירקות בישראל.

בדף הפייסבוק של 'החזית' קרא ברק אומגה מהתאגדות החקלאים לציבור הרחב להצטרף למחאה וכתב כך : מהפכת החקלאים והצרכנים מתחילה מחר.
יום בו חקלאי ישראל ואזרחי ישראל משלבים ידיים כנגד השקרים של שר האוצר ושר החקלאות. אנחנו חקלאים ואזרחים לוקחים אחריות לגורלנו. כל רצוננו לחיות בכבוד ,לעסוק בעבודת האדמה, לספק לעם מזון.

אך הממשלה הצינית הזו גרמה לנו לשקוע כדי לשרוד כל אחד לבדו. אנחנו לא עיוורים, אנחנו מוכנים להחזיר את עתידנו, את עתיד ילדנו, את עתיד האומה לגדולתה. לא ניתן להם להסיט אותנו מדרכנו. חרף ההשמצות, חרף הכאב, חרף המחיר האישי שכל אחד ואחת מאתנו משלם. אין לנו ארץ אחרת, אנו לא נוותר. יצאנו לשווקים, פתחנו את המשקים ואתם באתם וראיתם. פערי התיווך ויוקר המחייה אינם באשמת החקלאים. החקלאים הם הפתרון ליוקר המחייה, החקלאים בנו את המדינה וביחד מחזירים את המדינה למסלול הנכון.

בשם חקלאי ישראל תגיעו בהמוניכם נרעיד את המדינה נשנה את הגזרה. לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה. מקווה שגם אתם לא!!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך