אשדוד פותחת את הליגה מול ר"ג (15.30) בחוץ.

הפועל אשדוד תפתח את עונת הכדוריד בליגת העל, כשתשחק בחוץ בשישי (15.30, אולם עירוני ר"ג) מול הפועל ר"ג. המטרות עלייה לפיינל פור ולפחות לחצי צמר הגביע. במוקד הזר החדש קריבוקאפיץ', שירצה להוכיח שהוא עדיין במיטבו לאחר עונה פחות טובה בהפועל ראשל"צ.
אשדוד פותחת את הליגה מול ר"ג (15.30) בחוץ.

ליגת וויינר, ליגת העל, בכדוריד תיפתח בשישי, הפועל אשדוד תהיה הקבוצה הראשונה בצוותא עם הפועל ר"ג, שיפתחו את העונה במשחק במסגרת המחזור הראשון, שייערך בר"ג (15.30, אולם עירוני ר"ג).

אשדוד נמצאת עם סגל מלא לאחר הכנה טובה מבחינתה. המטרות, לעלות מדרגה אחת בליגה ובגביע. בליגה המטרה היא עלייה לפיינל פור עם רצון לעלות לפחות לחצי הגמר במשחקי הגביע. אשדוד תציג את אח משחקני הכדוריד הזרים הטובים שהיו כאן קריבוקאפיץ', שמגיע עם רצון להוכיח שהוא עדיין במייטבו, לאחר עונה לא טובה בהפועל ראשל"צ.

יתר המשחקים:   4 – משחקים ייפתחו בשעה 16:00, כאשר האלופה מכבי ת"א תארח את העולה החדשה עירוני רחובות, סגנית האלופה ומחזיקת גביע ווינר-שופטים מכבי ראשל"צ תארח את קרית מוצקין, בני הרצליה תארח את אס"א ת"א,  ובמשחק המרכזי – מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ תתארח אצל א.ס רמת השרון. המחזור הראשון ייחתם במשחק בין מ.כ חולון לנס ציונה שיחל ב-17:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך