הגיע מרחוב אחר לזרוק פסולת בנייה בפח הטמון

אזרח שאכפת לו דיווח למוקד העירוני על תושב מרחוב אחר שהגיע עם רכבו וזרק פסולת בנייה לתוך פח טמון. פעילות מהירה הובילה לאיתור העבריין, שקיבל דוח כספי
הגיע מרחוב אחר לזרוק פסולת בנייה בפח הטמון

תחילת השבוע, שעות הבוקר המוקדמות. אזרח באחד הרובעים בעיר נצפה ע"י אחד התושבים כשהוא זורק פסולת בנייה לתוך טמון. התושב החליט לדווח למוקד העירוני ואלו הזעיקו את השיטור העירוני. משליך האשפה אשר זיהה את צוות השיטור מגיע, ברח מיד מן המקום אלא שלמזלו הרע צוות השיטור הספיק לצלם את הרכב ואת פסולת הבנייה שהושלכה אל תוך הטמון. בעוד האחד בודק את פרטי הרכב ומנסה לאתר את בעליו, גבה השוטר השני עדות מהתושב שהזעיק את השיטור. תמונת האירוע אשר הושלמה ואיתרה את משליך הפסולת, הפכה לדוח קנס.

בעיריית אשדוד רואים בעין יפה גילויי אכפתיות מן הסוג הזה, ומציינים לשבח את תושב העיר שהחליט לא לעבור לסדר היום ולדווח על משליך הפסולת. "לעיתים יש קושי לזהות ולאתר עברות שנעשות במרחב הציבורי, משום שהם נעשות לרוב במקומות רחוקים ממקום המגורים ובשעות לא רגילות", אומרים בעירייה ומציינים כי "תושב שנמצא קרוב לאירוע, ברחוב או צופה מביתו, יכול לסייע לנו בהחלט על שמירת הסביבה הציבורית, וכשהוא מדווח על התנהגות קלוקלת הוא מונע את המקרה הבא".

בדיקת הרכב ואיתור הבעלים הביאו את השיטור העירוני למי שהשליך את הפסולת. עבור צוות השיטור זה בכלל לא היה מפתיע שמשליך הפסולת, הגר במקום אחר, החליט להשליך את הפסולת הרחק מביתו.

חוסר ההתחשבות של אזרחים הבאה לידי ביטוי במקרה האמור מחייבת תושבים אכפתיים לפעול בכל דרך, על מנת למצות את הדין עם עבריינות שכזו. "לא יתכן שיבוא אדם ממקום רחוק וישליך בחצר שלי את האשפה שלו. זה לא סביר. זה לא הגיוני ובעיקר זה זלזול מופגן באיכות החיים של האחר", אומר אותו תושב וקורא לכל מי שאכפת לו לפעול כמוהו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך